یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

شب عاشقان بی دل چه شب دراز باشد....

امشب که بین خلق ، لیل الرغائب است//

دانی چه چیز آرزوى قلب صاحب است//

ای کاش روز جمعه که از راه میرسد//

دیگر کسی نگوید ارباب غائب است//


اللهم عجل لولیک الفرج



نشان عفوت چیست؟!... نــمیدانــَـم!.... ولی هرچه هــَـست بخشیده ای گــویا که زبان به الــعـَــفـــو گشوده ایم....


مولای من ببخش

ببخــــــــــشــــــــــم



نظرات 5 + ارسال نظر
سجاداحمدی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://shamime-entezar313.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنونم که به شمیم انتظار سر زدی و خوشحال میشم که با هم تبادل لینک کنیم پس من رو با نام شمیم انتظار لینک کن و خبرم کن با چه نامی تو رو لینک کنم
التماس دعا

صادق شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://eivontala.blogfa.com

سلام.شنیدی میخواند حرم حضرت رقیه سلام الله علیها رو خراب کنند؟[ناراحت]
منتظرم...

غریب چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ

الهی
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی ...

سلام بزرگوار
بامطلبی جدید به روز هستم
منتظرحضورسبزونظرات سازنده شما در خیمه غریبم هستم
اللهم عجل لولیک الفرج
درپناه حق[گل]

شاهد پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ http://ghorobeshalamche.blogfa.com

میلاد با سعادت

مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع)

محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی

فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد.

به روزم و منتظر حضورتون در کلبه غریب شهدا
یا زهرا س

شاهد پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://ghorobeshalamche.blogfa.com

میلاد با سعادت

مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع)

محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی

فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد.

به روزم و منتظر حضورتون در کلبه غریب شهدا
یا زهرا س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد