یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

قرار بود که من، با قرار تر باشم...

قرار بود که من، با قرار تر باشم
در این هزار زمستان، بهار تر باشم
قرار بود که در غارت شب وحشی
ز انتظار سحر، انتظار تر باشم
قرار بود که در کوچه های بودن تلخ
برای آمدنت استوار تر باشم
قرار بود که تنها تو را بخوانم و بس
در این کویر، تو را دل سپارتر باشم
قرار بود...وفا کردی و نکردم من
چنین مباش که از خار، خوارتر باشم
قسم به آمدن و عدل و صلح و لبخندت
روا مدار کزین وامدارتر باشم


Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.

آقا دلم عجیب گرفته برایتان

آقا قرار شاه و گدا هست یادتان

آری همان شبی که زدم دل به نامتان

مشهد٬ حرم٬ ورودی باب الجوادتان

آقا دلم عجیب گرفته برایتان.........


تو! آقای مهربان من! که دل از کف عاشقت می بری و آنقدر اوجش می دهی تا بشنود عطر نفس هایت را٬ تویی که می خوانی٬ تویی که راه نشان می دهی٬ تویی که عادتت کرم است و سجیه ات احسان....


دعا کن برای دلی که انگار نه انگار مولایش رضاست....


اطلاعیه ی حامیان رسول الله صلوات الله علیه

در حالی که مسلمانان سراسر جهان از انتشار فیلم توهین آمیز به نبی مکرم اسلام (ص) (ساخت کشور آمریکا )به خشم آمده و خواستار توقف پخش این فیلم شده‌اند شرکت آمریکایی گوگل این فیلم را در یکی از سایت‌های زیر مجموعه خود به صورت گسترده منتشر کرده است.لذا علمای مسلمان برای نشان دادن اعتراض ،استفاده از جستجو گر گوگل وسایت یوتیوپ را در تمامی کشورهای مسلمان به مدت 2 روز (3و4مهرماه)منع وتحریم کردند.لطفا در دفاع از پیغمبر خوبی ها ،نجیب ترین انسان تاریخ بشریت،رسول الله (ص) پخش و اقدام نمایید.

طبق پیش بینی ها انتظار می رود سهام شرکت گوگل افت کرده و متحمل خساراتی گردد انشاءالله.


آجــــرک الله یا اباصالح المهدی(عج)