یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

دوباره غروب شد نیامدی.....

آقا عشق تو شفای سینه ی من است آقا نظری بخدا پشیمانم پشیمان.آیا راهی برای تو را دیدن هست. آقا اینو بخون برای تو نوشتم فقط تو آقا .

دلم گرفته دیگه هیچی مهم نیست فقط منو رها نکن .

اما تو رهام نکردی هیچوقت. خودم دستمو کشیدم.اونقدر خوبی که به من کردی و من آدم نشدم.من ببخش .فقط یه فرصت بهم بده آقا پشیمونم .

یادته شبهایی که میگفتم :بی تو ای صاحب زمان بیقرارم هر زمان...

آه...آقا منو ببخش همین.برگشتم باهام مدارا کن ببین که میخام وجودمو به عشقت صفای دوباره ایی بدم.

آقا فداتــــــــــــــــــــــــ


فرمایشات امام خمینی (ره) در ارتباط با امام زمان(عج)

نامه اعمال ما می رود پیش امام زمان (سلام الله علیه) هفته ای دو دفعه، به حسب روایت؛ من می ترسم ما که ادعای این را داریم که تبع این بزرگوار هستیم، شیعه این بزرگوار هستیم، اگر نامه اعمال را ببیند و می بیند تحت مراقبت خداست نعوذ بالله شرمنده  بشود. شما اگر یک فرزندتان خلاف بکند شما شرمنده می شوید، اگر این نوکر شما خلاف بکند شما شرمنده اید. در جامعه آدم شرمنده می شود که پسرش این کار را کرده یا  نوکرش این را کرد یا اتباعش این کار را کرده. من خوف دارم که کاری بکنیم که امام زمان (سلام الله علیه) پیش خدا شرمنده بشود. نکند یک وقت خدای نخواسته یک کاری از ماها صادربشود که وقتی نوشته برود، نوشته هائی که ملائکة الله مراقب ما هستند، رقیب هستند، هر انسانی رقیب دارد و مراقبت می شود، ذره هائی که بر قلب های شما می گذرد  رقیب دارد، چشم ما رقیب دارد، گوش ما رقیب دارد، زبان ما رقیب دارد، قلب ما رقیب دارد. کسانی که مراقبت می کنند اینها را، نکند که خدای نخواسته از من و شما و سایر دوستان  امام زمان (سلام الله علیه) یک وقت چیزی صادر بشود که موجب افسردگی امام زمان (سلام الله علیه) باشد. مراقبت کنید از خودتان، پاسداری کنید از خودتان. اگر بخواهید این پاسداری شما، در دفتری که پاسداران صدر اسلام در او ثبت است در آن دفاتر ثبت بشود، همانطور که  آنهاپاسداری می کردند از خودشان، شما هم از خودتان پاسداری کنید تا ثبت بشود آنجا.

شباهت های حضرت مهدی (عج) با بهار

شباهت های حضرت مهدی (عج) با بهار

1. یکی از ویژگی های بهار،‌ باران فراوان، جوشش نهرها و چشمه ساران است. مهدی فاطمه (عج) خود ابر باران خیز،‌ باران بهاری و چشمه جوشان است.

الامام السحاب الماطر و الغیث الماطل و الشمس المضیئه و السماء الظلیله و الارض البسیطه و العین الغریزه و الغدیر و الروضه.2

امام، ابر بارنده، باران پیاپی، آسمان سایه افکن،‌ زمین گسترده،‌ چشمه جوشان، برکه و گلزار است.
امام زمان (عج)

2. ویژگی دیگر بهار سرسبزی دشت و دمن است هر کجا پا می گذارد بوی طراوت و تازگی به مشام می خورد.

هنگام ظهور از کویرها و خشکی ها، سخنی نباید گفت زیرا خداوند با باران رحمتش بهار مردمان، مهدی زهرا(عج) را سیراب می سازد،‌ زمین گیاه خویش را بیرون می فرستد و دام ها فراوان می شوند.

یسقیه الله الغیث و تخرج الارض نباتاتها و تکثر الماشیة.3

خداوند با باران رحمتش او را سیراب می سازد، زمین گیاه خود را بیرون می فرستد و دام ها فراوان می شود.

 

3. تازگی، نو و جدید شدن از دیگر ویژگی های بهار است، که جان را صفا می بخشد.

بهار جان ها، مهدی زهرا (عج)‌ نیز با تازگی توام است،‌ جاهلیت ها را زدوده و اسلام را از نو بنا می کند.

یصنع کما صنع رسول الله (ص) یهدم ما کان قبله کما هدم رسول الله(ص) امر الجاهلیه و یستانف الاسلام جدیدا بعد ان یهدم ما کان قبله.4

او چون پیامبر عمل می کند، چنانکه پیامبر آنچه قبل بوده را از بین برده،‌ جاهلیت را نابود ساخته و اسلام را بنا نهاد، او نیز گذشته را نابود و پس از ریشه کن ساختن بدعت ها، اسلام را از نو پیاده می کند.

به نقل از تبیان

پ ن :آقا جان برایم دعا کن.می ترسم .نباشم...

ای گل نرگس مدد


 گویند وقتی ظهور می کنی دین جدید می آوری از خدا می خواهم اگر زنده بودم آنقدر جاهل و متعصب نباشم که به خاطر دین تازه ات خودم، تو را باور نکنم.
از دست غیبت تو شکایت نمی کنم
تا نیست غیبتی نبود لذت حضور
حافظ شکایت از غم هجران چه می کنی
در هجر وصل باشد و در ظلمت است نور