عید بزرگ

بسم رب المهدی

سلام به همه دوستان
عیدتان مبارک

رئیس حمهور باید قول بدهد

سلام بر دوستان خوبم

اعیاد شعبانیه بر شما شیعیان مبارک باشه


بهترین سخن درباره ی تعهدات نامزدها رو مقام معظم

رهبری بیان کردند که آنها باید قول بدهند:

آن كسانى كه امروز با مردم حرف ميزنند، آنچه كه توانائى انجام آن را دارند و مردم به آن احتياج دارند، آن را با مردم در ميان بگذارند.

قول بدهند با عقل و درايت عمل خواهند كرد؛ اگر برنامه‌اى در هر موردى از مسائل دارند، آن برنامه را براى مردم ارائه كنند؛

قول بدهند كه با پشتكار و ثبات قدم در اين ميدان پيش خواهند رفت؛

قول بدهند كه از همه‌ى ظرفيتهاى قانون اساسى براى اجراى وظيفه‌ى بزرگِ خودشان استفاده خواهند كرد؛

قول بدهند كه به مديريت اوضاع كشور خواهند پرداخت؛

قول بدهند كه به مسئله‌ى اقتصاد - كه امروز ميدان چالش تحميلى بر ملت

ايران از سوى بيگانگان است - بخوبى خواهند پرداخت؛

قول بدهند حاشيه‌سازى نمي كنند؛

قول بدهند دست كسان و اطرافيان خود را باز نخواهند گذاشت؛

قول بدهند كه به منافع بيگانگان، به بهانه‌هاى گوناگون، بيش از منافع ملت ايران اهميت نخواهند داد. بعضى با اين تحليل غلط كه به دشمنان امتياز بدهيم تا عصبانيت آنها را نسبت به خودمان كم كنيم، عملاً منافع آنها را بر منافع ملت ترجيح مي دهند؛ اين اشتباه است. 

روزت مبارک مادر

بسم رب المهدی
سلام عاشقان عیدتان مبارک

هر دختري كه ام امامت نمي شود                    
يا مادر پيمبر رحمت نمي شود

در مجمع خلايق حق فاطمه يكي است               اين وحدت است شامل كثرت نمي شود

آنجا كه پاي كفو علي هست در ميان                هر دختري كه لايق وصلت نمي شود

از اينكه آب مهريه ات بود روشن است            هر خانه اي كه خانه رحمت نمي شود

فردا بيا كه باز قيامت بپا كني                          اي بانويي كه بي تو قيامت نمي شود

با اشتياق سمت صراط آوريد رو                    زهرا بدون برگ شفاعت نمي شود

اين سينه باز حال و هواي مدينه خواست         يا رب دعاي كيست اجابت نمي شود

آخر مدينه راز پس پرده داشته است               آخر مدينه يار سفر كرده داشته است
                             
                              ***مادرم خوبم روزت مبارک***
ای مهربان ترین آفریده ی یزدان پاک همیشه جاودان وپاینده بمان

نه همان به که غائب بماند

بسم رب المهدی

دوستان خوبم سلام

چند وقت پیش یه شعر دیدم کوتاهه اما خیلی برام جالب بود شاید شنیده باشید ولی بازم بخونید........

او بیاید غریب است و تنها 

باز یک کوفه ٬ ...... چاه است و مولا

علت اینکه صحرا نشین است

یا که مولایمان بی قرین است..... (به نظرتون چیه؟)

درد غم کی ز رویش زدودیم؟               یار خوبی برایش نبودیم.....

نه..... همان به که غایب بماند

او نمازش فردی بخواند........

(پس بیاید خودمونو بسازیم و آماده کنیم برای ظهور آقامون...)

چند وقت پیش داشتم فکر میکردم میدونید به چی رسیدم؟؟؟؟؟؟؟؟ (البته بگم این نوشته ها ربطی به شعر بالا نداره)

به این رسیدم که اکثریت ماها هنوز به یقین نرسیدیم که فرج همه ی ما و همه ی  مشکلاتمون در فرج و ظهور آقامونه.

می گید این طور نیست؟ یکم دقت کنیم....... وقتی به یه مشکل بر میخوریم چیکار میکنیم؟ (البته بماند که خیلی هامون هنوز در خونه ی خدا نرفته میشینیم فکر میکنیم کدوم فامیل ٬ دوست ٬ آشنا و ... میتونن فلان مشکل ما رو حل کنن...) خیلی خوبه باید از خدا بخوایم که مشکلاتمون رو حل کنه ٬ درسته خیلی جاها باید بقیه ی انسان ها واسطه بشن ... نمیخوام انکار کنم اما میخوام یه چیز بگم :اصل قضیه یه چیز دیگست... اگه قرار باشه یکی هم واسطه بشه باید بازم از یه جای دیگه اول درست شه... تا حالا این جمله رو زیاد شنیدیم از آقامون که فرمودند: برای فرج دعا کنید که آن فرج شماست. یکم فکر کنیم. من خودم وقتی دقیق شدم دیدم نه هنوز باور ندارم که همه ی مشکلاتم با ظهور حل میشه. شاید یه عده دوستان بگن خوب وقتی آقا بیاد معلومه همه چی حل میشه اما شاید ما دعا کردیم و آقا تا ده بیست سال دیگه نیومد ... ما فقط به همین یه حدیث که نگاه نمیکنیم ٬ تو یه حدیث دیگه آقا فرمودند: اگر شما برای فرج من دعا کنید من هم برای شما دعا میکنم... به نظرتون دعای آقا برا ما بس نیست؟  خدایا چرا نمیفهمم این آقایی که میگم امام زمانمه ولی نعمت منه؟ مگه به خاطر این آقا نیست که من روزی میخورم؟ مگه ایشون واسطه ی فیض نیست؟ مگه ایشون سبب المتصل بین الارض و السماء نیست؟ مگه من به خاطر این آقا نیست که الان نفس میکشم؟ اگه نباشه زمین زیر و رو میشه و یه لحظه دووم نمیاره؟ مگه این آقا باب خونه ی تو نیست که اگه بخوام بیام پیشت باید از اون وارد بشم؟..... و هزار تا از این مگه های دیگه که هیچ وقت نخواهم توانست همه اش رو بنویسم..... خدایا پس چرا... خدایا راست گفتی که انسان ها اکثرشون نا سپاسن... بهش رسیدم. پس چرا با این همه عظمت آقامون رو فراموش کردیم ؟ چرا نمیخوایم بفهمیم گره همه ی مشکلاتمون به دست این آقاست؟ چرا انقدر داریم تنهایی بی کمک آقا خود کشی میکنیم برا این دنیا؟

روز ظهور تو چه سرافکنده میشوند         آنها که در دعای فرج کم گذاشتند

ادامه نوشته

قبرت کجاس مادر؟؟

بسم رب المهدی

سلام برعاشقان حضرت زهرا(س)

پنهانى قبر حضرت زهرا سلام‏ اللَّه‏ عليه نشانه‏ ى مظلوميت و غربت ولايت است، و دليل واضح و برهان قاطعى كه شيعه مى‏تواند به استناد آن خود را پيرو راستين سنت رسول (ص) نشان دهد. زهرا سلام‏ اللَّه‏ عليه نشانى بر حقانيت و مظلوميت شيعه، براى همه‏ى آزادمردان در طول تاريخ به يادگار گذاشت.

شيعه امروز مى‏تواند از اهل سنت بپرسد، چرا زهرا سلام‏ اللَّه‏ عليه وصيت كرد خلفا در تشييع جنازه‏اش حاضر شوند؟ و چرا وصيت كرد تا قبرش پنهان بماند؟

آرى او نمى‏خواست تا دشمنانش كه دشمنان خدا و رسولند بر سر مزارش اقامه‏ى عزا كرده و بدين وسيله عوام‏فريبى كنند. آن قدر اين امر بر خلفا سنگين بود و از عواقبش بيم داشتند كه تصميم گرفتند نبش قبر كنند تا قبر زهرا را پيدا كنند و بر جنازه‏اش نماز گزارند. كه از هيبت و تهديد على عليه‏السلام ترسيدند و از بيم فتنه‏اى بزرگتر پا عقب كشيدند.
زهرا سلام ‏اللَّه ‏عليه مى‏خواست با طرح سؤال در اذهان مردم، كه چرا تنها يادگار رسول قبرش را پنهان نموده، آنان را به فكر وادارد، تا خود به دنبال جواب رفته و مسببين اصلى را بيابند. همين است كه مى‏بينم برخى، برخى ديگر را ملامت مى‏كردند كه تنها دختر پيامبر مرد و هيچكدام از آنان اجازه حضور در دفن و نماز نداد، و قبرش را هم پنهان نمود. 

او مى‏انديشيد شايد با غوغايى كه به سبب شهادتش در مدينه ايجاد مى‏شود، با اين اقدام بى‏سابقه و آگاهانه‏ى مردم را عليه خلفا به حركتى وادارد و يا لااقل، سندى هميشگى بر محكوميت خلفا، از خود به يادگار بگذارد. از اينرو حتى ائمه بعدى نيز قبر او را آشكار نساختند.

ادامه نوشته

ما شیعیان دیگر چرا؟

سلام بر همه دوستان و منتظران

یکی نیست به ما شیعیان بگوید شما دیگر چرا؟

آیا ما هم میخواهیم با شیطان برویم؟ما هم میخواهیم شیطانی که تمام دنیا لشکرش شده اند یاری کنیم و امام زمانمان را که غریب و تنها مانده فراموش کنیم؟

واقعا غیرتمان کجا رفت؟ فکر میکنیم چون هوا تاریک است و امام سر به زیر عبا برده اند تا رفتنی ها بروند دیگر کسی از رفتنمان مطلع نمیشود؟

ای کاش ما هم غیرتی چون ابالفضل داشتیم.ای کاش ما هم  از امام زمانمان خجالت میکشیدیم و میفهمیدیم که او چشم خداست. برایش فرق نمیکند که سر را زیر عبا ببرد یا بیرون آورد.او همه چیز را میبیند.حتی میداند در قلبهای ما چه میگذرد.پس چگونه از محضرش خارج شویم با اینکه هر جا برویم در محضر اوییم...

مگر آرزو نمیکنیم کاش در مدینه بودیم و از حریم مادرمان حضرت زهرا دفاع میکردیم و نمیگذاشتیم کسی به ایشان بی احترامی کند؟ پس چرا اکنون خودمان در حریم مادر ادب را رعایت نمیکنیم و با گناه خویش به روی مادر خویش سیلی میزنیم؟

مگر آرزو نمیکنیم کاش در کنار امام حسن علیه السلام بودیم و نمیگذاشتیم تنها بماند. پس چرا الان برای تنهایی مولایمان کاری نمیکنیم؟

مگر زیر پرچم امام حسین به سر و سینه نمیزنیم و آرزو نمیکنیم کاش در کربلا بودیم و به ندای هل من ناصر آقا پاسخ میدادیم ؟پس چرا الان صدای هل من ناصر ینصرنی امام زمانمان را نمیشنویم ؟


ادامه نوشته

بازم هم حادثه ای تلخ

بسم رب المهدی

سلام بر عاشقان حضرت بقیه الله اعظم

اذربایجان در این تابستان گرم از چه لرزیدی که باعث شد چندصدنفر در زمین سرد جای بگیرند وداغی بر دیدگان مادری که فرزندش رو با هزار ارزو بزرگ کرده بگذاری .

زلزله تو باعث شدی خیلی از ارزوهاشون دست بکشن مادری که قرار بود پسرش رو روز عید فطر داماد کنه عروسی که خودشو برای ماه عسل اماده میکرد دختری که میخواست انتخاب رشته کنه پسری که میخواست کارت پایان خدمت بگیره و سر کار بره و ماتمی بر دل ایران هایی عزیز گذاشتی دیگرنیا.

ای مردم شریف ایران بیایید کاری کنیم که زمین از گناه های ما نلرزد.



جملات زیبا برای امام زمان ( عج )


 

این دیده نیست، لایق دیدارِ رویِ توجملات زیبا گیله مرد

چشمی دگر بده ، که تماشا کنم تو را ...

 

شاعر : ؟؟

منبع : اشکی برای یار

http://www.foshtom.persianblog.ir


امشب این دل یاد مولا میکند

بسم رب المهدی

سلام برعاشقان و شیعیان حضرت بقیه الله اعظم (عج)

این شعر از امیر حسین مصدق تقدیم به همه ی شما دوستان


شب قدر است بیا قدر بدانیم کمی 

خانه دل ز گناهان بتکانیم کمی

شعله افتاده به ملک دلم از فرط گناه

دوست را از دل این شعله بخوانیم کمی

عهد بستیم و شکستیم بسی کاش که ما
بر سر عهد وفادار بمانیم کمی


ماه مهمانی خدا

بسم رب المهدی

سلام یر شما روره داران حقیقی و منتظران واقعی

قال الله تبارك و تعالى:

يا ايها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون.

قال على بن ابيطالب(ع):

»عليكم فى شهر رمضان بكثرة استغفار و الدعاء فاما الدعا فيدفع عنكم به البلاء و اما الاستغفار فتمحى به ذنوبكم.

ترجمه: بر شما باد در ماه رمضان به استغفار و دعاى زياد. اما دعاهاى شما دافع بلا از شماست. و اما استغفار شما از بين برنده گناهان است.

با یه سوال شروع میکنم بسم الله

در ضيافت و ميهماني بي سابقه، مجلل و پر شكوه ماه مبارک رمضان، ميهمانان، با چه شرايطي وارد ماه رمضان اين بزم الهي شوند و چه ويژگي هايي را بايد در ماه رمضان رعايت كنند تا بتوانند استفاده و لذت كافي برده، نتيجه مورد انتظار را به دست آوردند؟

در جملات و كلماتي كه از حضرت رسول(ص) و امامان معصوم(ع) نقل شده است، ويژگي ميهمانان الهي، بيان شده است كه به چند مورد آن، اشاره مي شود:

پيامبر(ص) خطاب به جابر مي فرمايد: «اي جابر! در ماه رمضان، هر كسي، روز آن را روزه بدارد و جزئي از شبش را به عبادت بپردازد، و شكم و شرمگاه خويش را، پاك نگه دارد، و زبانش را حفظ كند، همان طوري كه از اين ماه، خارج مي شود از گناهان خويش خارج مي شود. جابر عرض كرد: اي رسول خدا! اين حديث، چه زيباست! رسول خدا فرمود: و رعايت شروط آن، چه سخت است!» (كافي/4/78)

وچقدر قشنگ امام سجاد علیه السلام درمناجاتش میفرماید:

«به وسيله روزه اين ماه، ياريمان ده؛ تا اندام خود را، از معاصي تو، نگه داريم و آن ها را به اعمالي واداريم كه خشنودي تو را فراهم مي آورد، تا با گوش هايمان، سخنان بيهوده نشنويم

و با چشمانمان به ديدن چيزهاي لهو نشتابيم و دستانمان را به سوي حرام، نگشاييم و با پاهايمان به سوي آنچه منع شده، ره نسپاريم و با شكم هايمان، جز آنچه را، تو حلال كرده اي، در خود جاي ندهيم و زبان هايمان، جز به آنچه، تو خبر داده اي و بيان فرموده اي، گويا نشود، و رنج نكشيم، جز براي آنچه به پاداش تو، نزديك مي كند و به جا نياوريم، مگر چيزي را كه از كيفر تو، نگه مي دارد.» (صحيفه سجاديه/دعاي 44)

ادامه نوشته

فرا رسیدن شعبان المعظم

بسم رب المهدی

چقدر زود میگذره؟ نه؟ انگار همین دیروز بود میگفتیم اول رجبه. حالا میگیم اول شعبان

بگذریم... بریم سر بحث خودمون. بسم الله.

بیشتر مردم قدر نعمت مناجات را نمیدانند. مناجات شامل معارف بالایی است به جز اهلش که همان اولیای خدا هستند و از طریق کشف و شهود به آن رسیده اند کسی از آن آگاهی ندارد . و رسیدن به این معارف از بهترین نعمت های آخرت است که قابل مقایسه با هیچکدام از نعمت های دنیا نیست.

الهی هب لی کمال الانقطاع الیک ٬ و انر ابصار قلوبنا بضیاء نظرها الیک ٬ حتی تخرق ابصار القلوب حجب النور ٬ فتصل الی معدن العظمه ٬ و تصیر ارواحنا معلقه بعز قدسک ٬ الهی واجعلنی ممن نادیته فاجابک ٬ و لا حظته فصعق لجلالک ٬ فناجیته سرا و عمل لک جهرا.....

این مناجات مناجات معروفی است . و اهلش به خاطر آن با ماه شعبان مانوس شده و به همین جهت منتظر و مشتاق این ماه هستند.

این مناجات شامل مطالب اساسی در مورد چگونگی معامله بندگان با خدای بزرگ بوده و آداب خواستن ٬ دعا و طلب آمرزش از او را ٬ آنگونه که شایسته است بیان میکند. و استدلال های جالب توجهی جهت امیدوار شدن به درگاه خدا که با مناجات با او مناسب است ٬ در بر دارد. و به روشنی ٬ ملاقات ٬ نزدیکی و دیدن خدا را معنی میکند و به این ترتیب شبهه های سالک ٬ شک های منکر و وحشت اهل شک را بر طرف میکند. و نیز اشاره ای به شناخت نفس و این که شناخت آن باعث شناخت پروردگار است دارد. 

تو این روزا از دعا بر مولای خویش غافل نشیم.

میلاد مولود کعبه

به نام خدای علی

                  در حریــم کـــعبه شاه انس و جان آمد پدید

                                                        آنچـــه مقصود دو عالم بود آن آمد پدید

                  احمد مرسل که خود روح و روان عالم است

                                                        بـهر آن روح و روان روح و روان آمد پدید

                  حب و بغضش میدهد از هـالک و ناجی خبر

                                                        بهر نقد قلب و خالص امتحان آمد پدید

دوستان خوبم فضایل امیرالمومنین رو میخوای بدونی چیه؟

 شاعر چقدر قشنگ میگه در فضایل این شاه ولایت:

ا

ایوان نجــــف عجب صفـــــایی دارد

به حیـــدر بنگـــر چه بارگـــــاهی دارد

ای کعبه  به خود مناز از روی شرف

جایت بنشین که هر که جایی دارد..

و در آخر در این سالروز بزرگ میلاد امیرالمومنین از صاحب زمانمون غافل نشیم...

بیاید دستامونو به سمت آسمون بگیریم:

یا رب علی ٬ بحق علی ٬ اشف صدر علی ٬ بظهور الحجه


اللهم عجل لولیک الفرج

میلاد مولود کعبه امیرالمومنین بر همه ی عاشقان ولایت و امام
ت مبارک

روز پدر هم بر تمامی پدران زحمت کش مبارک
حدیث  فضل علی را تمـــام نتوان کرد        اگر مرکب شود  ابحر
و قلم اشجار
گمان مکن که در این گفتگو بود اغراق       چنین به ما خبر آمد ز احمــد مختار
جانم به قربانت یا علی

داد میزنم در تمام دنیا ای مردم عالم:

گر حب علی و آل پاکش کفر است... من کافر اولم خدا میداند....

همه عالم بدونن حیدریم حیدریم حیدری...


این الرجبیون

بسم رب المهدی

سلام برعاشقان حضرت بقیه الله اعظم (عج)

 ماه رجب ماه بسیار شریفی است به این جهت که :

1-     از ماههای حرام میباشد.

2-     از اوقات دعا میباشد و حتی در زمان جاهلیت به این مطلب مشهور بوده و مردم آن زمان منتظر این ماه بوده تا در آن دعا کنند.

3-     این ماه ٬ ماه امیرالمومنین علیه السلام میباشد همان طور که در بعضی روایات آمده است چنان چه  شعبان ماه رسول خدا صلی الله علیه و آله و رمضان ماه خدای تعالی میباشد.

4-     شب اول آن یکی از چهار شبی است که تاکید به زنده نگه داشتن آن به عبادت شده است.

5-     روز بیست و هفتم این ماه ٬ مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله میباشد. روزی که زمان ظهور رحمت خداوند است. چیزی که از اول خلقت تاکنون مانند آن دیده نشده است.

این گوشه ای از فضائل این ماه بود و ما توان فهم تمام فضایل این ماه شریف را نداریم.

ندای ملک داعی و جواب آن

یکی از مراقبت های مهم در این ماه به پا داشتن حدیث ملک داعی میباشد که از پیامبر اکرم روایت شده است. پیامبر اکرم فرمود: « خدای متعال در آسمان هفتم فرشته ای قرار داده است که داعی گفته میشود. هنگامی که ماه رجب آمد ٬ این فرشته در هر شب این ماه  تا صبح میگوید: خوشا به حال تسبیح کنندگان خدا ٬ خوشا به حال فرمانبرداران خدا. خدای متعال میفرماید: همنشین کسی هستم که با من همنشینی کند ٬ فرمانبردار کسی هستم که فرمانبردارم باشد و بخشنده خواهان بخشایش هستم.

ماه ٬ ماه من بنده ٬ بنده من و رحمت ٬ رحمت من است. هر کسی در این ماه مرا بخواند او را اجابت میکنم و هر کس از من بخواهد به او میدهم و هر کس از من هدایت بخواهد او را هدایت میکنم. این ماه را رشته ای بین خودم و بندگانم قرار دادم که هر کس آن را بگیرد به من میرسد.»

افسوس از کوتاهی ما در طاعت خدا!

کجایند شکر گزاران!

کجایند تلاشگران!

آیا عاقلان توان فهم این ندای آسمانی را دارند!

چرا جوابی نمی شنوم!

کجایند عارفانی که میدانند کسی توان شکر این نعمت را ندارد!


ادامه نوشته

غمبارترین روز تاریخ

بسم رب المهدی

سلام برعاشقان حضرت بقیه الله اعظم(عج)

دریاى بى كرانه عواطف و احساسات پاك علی به موج آمد و باران اشك از دیدگان فرو بارید؛ همان گونه كه دست فاطمه در دستش بود، سر او را به سینه چسبانید تا شاید قلب طوفان زده اش ‍آرامش یابد و اقیانوس متلاطم وجودش به سكون و آرامش گراید؛ و هر ساعتى گریستند.

لحظات عجیبى بود. فرشتگان به گریه افتادند و زمین و زمان رنگ غم گرفت .

آن گاه امیرمؤمنان فرمود: گرامى همسرم ! فاطمه جان ! مادر پرفضیلت فرزندانم ، دخت پرشكوه پیامبر، با تو هستم !

با تو، جلوه نور، فروغ ابدیت ، دخت بهشت !

فاطمه جان ! دورى تو براى من سخت است و فراقت گران .

دوریت سوگ پیامبر را برایم تجدید مى كند،

محبوب دل پیامبر!

در مورد وصیت هایت مطمئن باش كه على مرد وفاست ؛ همه را به جان مى خرم ، گرچه دشوار باشد و على تنها. واختار امرك على امرى 

و آن گاه واپسین لحظات

و سرانجام ، آن لحظات آخرین از راه رسید، پرده هاى جهان مادى به كنار رفت ، و دروازه سراى جاودانه گشوده شد.

فرشتگان بال در بال در فرودگاه وحى و رسالت فرود آمدند و درهاى آسمان ها تا عرش خدا گشوده شد. بوى عطرآگین بهشت در فضا پیچید و به مشام جان رسید و باغ ها، بوستان ها و چشمه سارهاى آن در برابر بانوى سرفراز دو گیتى جلوه گر شد.

حوریان بهشت صف به صف براى استقبال و خوش آمدگویى ایستادند.

فرشته وحى فرود آمد،

روح تابناك محمد (صلى الله علیه و آله ) تجلى كرد، و آنگاه فرشته مرگ با ادب و تواضع بر درگاه خانه على (علیه السلام) و رویاروى فاطمه (علیها السلام ) ایستاد تا روح بلند و ملكوتى او را دریافت و به همراه دیگر فرشتگان به بهشت پرطراوت و پرشكوه خدا برد؛ از همان جایى كه آمده بود.

او كه دیدگان حق بین و نافذ خویش را كه بر روى این جهان بسته و بر جهان حقیقت گشوده بود، باز كرد و نگاهى پرمعناتر از همیشه به اطراف بسترش ‍ افكند و گفت : على جان ! آنچه را من دیدم شما نیز مى بینید؟ اینها ساكنان عالم بالا هستند و این فرشته وحى و او هم پدرم پیامبر است كه به من اشاره مى كند و مى فرماید: یا بینة اقدمى فما امامك خیر لك

" دخت فرزانه ام بیا! بیا آنچه براى تو مهیا و آماده است برایت بهتر است ."

خداحافظ سال 90

بسم رب المهدي

سلام بر عاشقان آخرين منجي عالم بشريت

سال 90 هم دیگه داره نفس های آخرش رو میکشه این سال همانند دیگر سال ها خیلی زود گذشت وخب به طبع خوبی ها بدی ها کم وکاستی هایی هم داشت اما خوشا به حال آن کسایی که سال رو خوب شروع کردن خوب ادامه دادن وخوب هم دارن بدرقه میکنن حالا هم بد نیست یه ساعتی بنشینیم وبه سالی که گذشت فکر کنیم چقدر نسبت به سال های گذشته پیشرفت وپس رفت داشتیم چقدر به واجبات اهمیت دادیم وچقدر به راحتی تن به محرمات دادیم چقدر دل امام زمان علیه السلام روشاد کردیم وچقدر اشک آقا رو درآوردیم بد نیست این دم آخری یه محاسبه سرانگشتی از اعمال رو رفتارخود داشته باشیم تا خدا توفیقات ما رو زیاد کند ومارو قرین رحمت خاص قرار دهد.

چقدر خوبه سال رو با یه عمل خوب به پایان برسانیم به نظر من بخشش وگذشت از بدهای دیگران بهترین عمل آخرسال است ببخشیم تا خدا ببخشد وامام زمان علیه السلام مارو ببخشد وبیش از پیش برای ما طلب رحمت و آمرزش را از خدای منان خواستار باشد.

بیاید همه با هم در لحظات آغازین سال دعای فرج را برای سلامتی آخرین منجی عالم بشریت وتعجیل درفرجش زمزمه کنیم تا اینکه خدای منان حال را به بهترین نحو تغییر دهد.

دوستان عزیز این بنده ی حقیر رو از دعای خود محروم نفرمایند.  

 

اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروالزمان


یادی از امام غریب

بسم رب المهدي

سلام بر عاشقان آخرين منجي عالم بشريت

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
سلام آقا! یا صاحب عصر و الزمان
امروز این فرصتو پید اکردم که فقط و فقط برای تو بنویسم...
نمیدونم الآن کجایی! به چی فکر میکنی!
دلت از من شاد و راضیه؟!
آقاجون ! یه نظری هم به این بنده ی حقیر سراپا تقصیر بنداز!
خیلی وقتا از آدما و کاراشون که دلگیر میشم ,دلم میشکنه و ناخودآگاه صدات میزنم....یاصاحب الزمان...
آقا ی خوبم صدامو میشنوی؟دردمومیدونی؟دردم درد غفلت وجهله! دردنامهربانی وکینه ورزی آدما نسبت به همدیگست!
دردفراموشی!فراموشی خدا!
کاش زودتربیای 
بیای و بهمون یادآوری کنی که دلامو نرو به خدا نزدیکتر کنیم! بیای و 
یادمون بندازی که مخلوق خوبی باشیم وقدرخالقرو بدونیم! بیای و بایه نگاه معنی دارتو چشامون مارو از غفلت وخودخواهی و زشتی کارامون نجات بدی!
دلای خسته رو دریاب آقا!
دوستت دارم! مثل خدا! مثل مادرت زهرا(س)
منتظرتم
هرچندمیدونم منتظرواقعیت نیستم!
هرجاهستی سلامت باشی
به قول حافظ شیرازی:
ای غایب از نظر به خدا میسپارمت
جانم بسوختی وبه دل دوست دارمت
زنده باشی و سلامت
کناربرکه ی دلم نشستم و نیامدی
دوباره درسکوت خود شکستم و نیامدی
سوال کردم ازخدا نشان خانه ی تو را
سکوت کرد ودرسکوت شکستم و نیامدی
یاعلی
التماس دعا

اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروالزمان

سلام بر تو ای غریب مدینه

بسم رب المهدي

سلام بر عاشقان آخرين منجي عالم بشريت

فرار رسیدن بیست و هشتم ماه صفر ، سالروز رحلت جان سوز نبی اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه ی سبط اکبر، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام (کریم اهل بیت) را به محضر شریف حضرت صاحب زمان (عج) و تمام مسلمین به خصوص شیعیان عزیز تسلیت عرض می کنم .

جلوه ی جنت ‏به چشم خاکیان دارد بقیع 

یا صفای خلوت افلاکیان دارد بقیع

این مبارک بقعه را حاجت‏ به نور ماه نیست

در دل هر ذره خورشیدی نهان دارد بقیع

گرچه با شمع و چراغ این آستان بیگانه است

الفتی با مهر و ماه آسمان دارد بقیع

می‌توان گفت از گلاب گریه ی اهل نظر 

بی‌نهایت چشمه ی اشک روان دارد بقیع

بشکند بار امانت گرچه پشت کوه را

قدرت حمل چنین بار گران دارد بقیع

در ماتم کریم اهل بیت(ع)

مهرت به کاینات برابر نمی شود

داغی زماتم تو فزونترنمی شود

از داغ جانگداز تو ای گوهر وجود

سنگ است هر دلی که مکدّر نمی شود

ظلمی که بر تو رفت زبیداد اهل ظلم

بر صفحه خیال مصوّر نمی شود

تنها جنازه تو شد آماج تیرکین

یک ره شد این جنایت و دیگر نمی شود

بی بهره از فروغ ولای تو یا حسن

مشمول این حدیث پیمبر نمی شود

فرمود دیده ای که کند گریه بر حسن

آن دیده کور وارد محشر نمی شود

دارم امید بوسه قبر تو در بقیع

امّا چه می توان که میسرّ نمی شود

با این ستم که بر تو و بر مدفنت رسید

ویران چرا بنای ستمگر نمی شود

آن را چه دوستی است " موّید " که دیده اش

از خون دل ز داغ حسن، تر نمی شود

اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروالزمان

اي قتيل دشت غربت

بسم رب المهدي

سلام بر عاشقان آخرين منجي عالم بشريت

امام زمان ميفرمايد: اي حسين (ع) پس اگر روزگار آمدنم را به تاخير انداخت ومقدرات مرا از ياريت بازداشت وبا آنان كه با تو جنگ ميكردند نجنگيدم وبا كساني كه با  تو دشمني كردند دشمني نكردم پس همانا صبح وشب برايت ناله  و ندبه ميكنم وبه جاي اشك برايت خون گريه ميكنم(بحار ج۱۱۰ص ۲۲۷)

اين شهر تقديم به همه ي عاشقان حضرت سيدالشهدا (ع)

 

خالق عشق و محبت یا حسین
ای قتیل دشت غربت یا حسین

ای گل صحرا نبرد فاطمه
ای صفای آل عصمت یا حسین

ای که جانت سوخت از لب تشنگی
ای فدای کام خشگت یا حسین

آن قدر سوز عطش بالا گرفت
تا که شد بی نور چشمت یا حسین

تشنه ام تشنه ترم کن بر غمت
یا بمیرم یا شهادت یا حسین

یکشبه راه مرا کوتاه کن
با نگاهی از محبت یا حسین

دوست دارم پیشت آیم لحظه ای
تا نمایم با تو صحبت یا حسین

اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروالزمان

باز اين چه شورش است كه در خلق آدم است

بسم رب المهدي

سلام بر عاشقان حضرت بقيه الله اعظم(عج)

محرم می آید؛ مثل پرنده ای غریب، از التهاب خاکستری آسمان.

ماه سرخ بلوغ؛ ماهی که در آن، عشق آفریده شد و مردانگی و شرف در عطش معنا گرفت.

ماهی که هیچ واژه ای گنجایش اندوه بی کرانه ی آن را ندارد؛ ماهی که هر ساله، خون خدا را بر آسمان دنیا می پاشد تا ابرهای روزمره، سرخی آفتاب را نپوشاند.

محرم، ماه فریاد، ماه بیداری و پایداری است؛ ماهی که تمام تاریخ، وام دار یک نیم روز آن است.

ماهی که خاک و خون، آتش و عطش و مشک و تیر، رازهای سر به مهر آنند.

ماهی که هفتاد و دو آیه ی سرخ، بر صحیفه ی دل ها نازل شد و هفتاد و دو کهکشان، در مدار هستی قرار گرفت.

ماهی که دست می افتاد و پر و بال می رویید.

ماهی که هر ساله انتظار من و تو را می کشد.

محرّم، فصل مَحرم شدن با خوبی هاست؛ فصل فشردن دست هایی که در کنار فرات، رویید؛ فصل عاشقی کردن.

سال هاست که محرم سیاه پوش است و سینه ها از سوگ، در جوش و خروش.

سال هاست که کربلا، روزهای سردمان را گرما می دهد و بر شب های سیاه مان نور می پاشد.

کیست که آزاده باشد و محرم را به سوگ ننشیند؟

کیست که سوار بر راهوار اشک، به مهمانی عاشوراییان برود و شیفته برنگردد؟

کیست که در سفینه ی نجات وارد شود و در موج های هوس غرق گردد؟

کیست که حسین را چراغ راهش کند و در بیراهه های پر پیچ و خم، گم شود؟

کیست که گوش جان بسپارد و نام تو را در هیاهوی فرات نشنود؟

نمی دانم این چه رازی است که محرم، ماه آغازین سال است، شاید سرّ آن در این باشد که عزت، در گرو قیام و جهاد است و حیات، در سایه ی خون.

اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروالزمان


 

خوش امدي رهبرم

بسم رب المهدی (عج)

سلام بر عاشقان آخرين منجي عالم بشريت

بلاخره انتظار چندين ساله به پايان رسيد اقا جان منت بر سر ما نهادي و باآمدن خود دلهاي چندين هزار مردم كرمانشاه را شاد نمودي  خوش امدي اي قافله سالار ما خوش امدي اي ولي امر مسلمين جهان خوش امدي اي رهبر تمام مسلمانها لب تر كني جانهاي ناقابل خود را فداي تو خواهيم كرد بسيار مسروريم ومشعوف كه توانستيم بار ديگر تو را زيارت كنيم خاك پاي تو سرمه ي چشم هاي همه ي ما مردم كرمانشاه هست.

حديثي نوراني از مولا اميرالمومنين كه رهبر عظيم الشان اسلام در جمع علما وروحانيون بيان كردن براي شما دراين پست قرار ميدهم باشد كه عامل به اين احاديث باشيم.

مَن نَصَبَ نَفسَهُ لِلنّاسِ اِماما فَليَبدَأ بِتَعليمِ نَفسِهِ قَبلَ تَعليمِ غَيرِهِ وَليَكُن تَديبُهُ بِسيرَتِهِ قَبلَ تَديبِهِ بِلِسانِهِ وَ مُعَلِّمُ نَفسِهِ وَ مُؤَدِّبُها اَحَقُّ بِالجلالِ مِن مُعَلِّمِ النّاسِ ومُؤَدِّبِهِم؛

كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد و پيش از آن‏كه ديگران را با زبان، ادب بياموزد، باكردارش ادب آموزد و البته آموزش دهنده و ادب‏آموز خود بيش از آموزگار و ادب‏آموز مردم، شايسته تجليل است.

ديدار رهبر عظيم الشان اسلام باعلما و روحانيون كرمانشاه به روايت تصوير

  ما همه سرباز تواييم خامنه اي                      گوش به فرمان تواييم خامنه اي

   حزب فقط حزب علي                                          رهبر فقط سيد علي

   خدايا تا ظهور دولت يار                              گل پيغمبر ما را نگهدار

براي او مي نويسم

بسم رب المهدی (عج)

سلام بر عاشقان آخرين منجي عالم بشريت

...و سپیده صبح لبخند می زند و کلمات "عهد" در جانم می نشیند...

...اللهم ربّ النّور العظیم...

می نشینی ...چانه ام می لزرد و سرا پرده ی جانم به اشک آراسته می شود!

چشمانت پر از لبخند می شود..."در خانه ام همیشه به رویت باز است"...

می دانی چه بگویی که با کلماتت آتش به جانم بریزی!...

دامی بس بزرگ از تعلقات واهی...و من گرفتار این دام!

دست دراز می کنی و من تمام اندوهم را به امانت به تو می دهم!

عطر حضورت فضا را آکنده است واینک...

"که باز بر سر دلدادگیت هم عهدیم*** قسم به عشق کزین راه بر نمیگردیم"

می گویم : اگر باورم نمی کنی فقط بگذار بخواهمت...حتی اگر سخنی نگویی با دل آشفته ام!

می گویی: شیعگی فراموشت شده...در عشق در جا میزنی!

میگویم: " فهل یرحم الذلیل الّا العزیز؟!"

مرا می نگری و من چشمانی می یابم خونین از خودخواهی های من...از بی وفاییهای من!

...اما باز هم لبخند می زنی...

میگویم:

اللهم بلّغ مولانا الامام الهادی المهدی...

دوباره سکوت و دوباره نگاه!...

می گویم : یادت هست گفته بودم:

"گر به سر منزل سلمی رسی ای باد صبا*** چشم دارم که سلامی برسانی زمنش!"

نگاهم می کنی،

می گویی:"خدا ما و شما ر ااز فتنه ها به سلامت دارد و روح یقین را به ما و شما موهبت کند و از سوءعاقبتمان پناه بخشد!"

آه چه می کنی با این قلب آشفته ام؟!...

...اللهم اجعلنی من انصاره و اعوانه...

و من غرق غفلتم!

اینک این من و این ندای دل شکستگی ام....

فالعفو، فالعفو، فالعفو،...سیّدی،سیّدی،سیّدی...

سکوت می کنی !...و سکوتت شرر به جانم می زند!

جوابم را بده...لب از لب بردار و ندای ملکوتی ات را در جانم بنشان...

...به خدا خسته ام ...خودت گفتی:"در خانه ام به رویت باز است"...

میدانم، نامهربانی کرده ام...اما اینک که آمده ام و لجوجانه کلون باب تو را می کوبم

یک بار دیگر نگاهم کن...

جگرم را به آتش بکش...

سر تا پایم را بسوزان...اما لب از لب بگشا!

نگاهم می کنی با هزاران هزار حرف در چشمانت:

"هل علمتم ما فعلتم بیوسف؟"

میگویم :" العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان!"

می روی اما زمزمه هایت را می شنوم:

صبر کن چشم دلت نیل شود،می آیم*******شعر من حضرت هابیل شود، می آیم

سرزمین دلتان بتکده شد پس حالا*******آسمان غرق ابابیل شود، می آیم

قول دادم که بیایم، به خدا حرفی نیست******دل به آیینه که تبدیل شود، می آیم

...نگاهم تو را بدرقه می کند که مرا به میقات طور برده ای و به یادم آوری که آلوده ام، اما تو هنوز هم در قنوت وِترت دعایم می کنی....

...با تو هم پیمان می شوم و می گویم:

"اللهم عجّل لولیک الفرج"

غربت امام عصر(عج)

بسم رب المهدي

سلام عاشقان عيدتان مبارك

ابتدا يه مطلب مهم براتون بگم بعد مطلب بعدي رو بخونيد

مطلب مهم اينه كه ايت الله وحيد خراساني فرموده اند اعمال زير را درشب نيمه شعبان انجام دهيد وديگران رو هم اگاه كنيد درصورت عدم اهتمام در اگاه كردن ديگران روز قيامت براي شما يوم الحسرت خواهد بود ابتدا قرائت سوره ياسين وهديه ي ان به امام زمان دوم قرائت زيارت ال ياسين سوم دعاي فرج راس ساعت 11شب

آقای من!
مولای غریب و تنهای من!
پدر مهربان اهل عالم!
می خواهم غربتت را حکایت کنم؛ غربتی که دوازده قرن است ریشه دوانیده؛ غربتی که اشک آسمان و زمین را جاری ساخته؛ غربتی که حتی برای برخی محبانت، غریب و ناشناخته است؛ غربتی که اجداد طاهرینت پیش از تولد تو بر آن گریسته اند.
من از تصویر این غربت و غم ناتوان ام.
… از آنانی بگویم که خاطر شریف تو را می آزارند؟ (1) از آنها که دستان پدرانه و مهربانت را خون ریز معرفی می کنند؟ از آنها که چنان برق شمشیرت را به رخ می کشند که حتی دوستانت را از ظهورت می ترسانند؟ از آنها که تو را به دور دست ها تبعیدمی کنند؟ از آنها که تو را دست نیافتنی جلوه می دهند؟ از آنها که به نام تو مردم را به دکه های خویش فرا می خوانند؟
… از خود آغاز می کنم که اگر هر کس از خود شروع کند، امر فرج اصلاح خواهد شد. می خواهم به سوی تو برگردم. یقین دارم بر گذشته های پر از غفلتم کریمانه چشم می پوشی؛ می دانم توبه ام را قبول می کنی و با آغوش باز مرا می پذیری؛ می دانم در همان لحظه ها، روزها و سال های غفلت هم، برایم دعا می کردی. من از تو گریزان بودم؛ اما تو هم چون پدری مهربان، دورادور مرا زیرا نظر داشتی … العفو … العفو!

امام حسين (ع) در قرآن

بسم رب المهدی  

سلام بر منتظران حضرت بقيه الله اعظم(عج) 

چرا سوره فجر را سوره امام حسین ( ع ) نامیده اند ؟

معرفی این سوره به عنوان سوره امام حسین به خاطر این است که مصداق بارز نفس مطمئنه ‌ای است که در آخرین آیات سوره آمده است. امام صادق ( ع ) به اصحاب خود فرمود: سوره فجر را در نمازهای واجب و مستحب خود قرائت کنید که این سوره به حضرت امام حسین اختصاص دارد... مقصود از نفس مطمئنه آن حضرت و شیعیان او است ».
در توجیه و تحلیل تطبیق سوره مذکور بر امام(ع) گفته شده است: «ائمه معصومین(علیهم السلام) از این جهت این سوره را سوره حسین نامیده اند که قیام و شهادت آن حضرت درتاریکی طغیان مانند طلوع فجر، منشا حیات و حرکت گردید. خون پاک او و یارانش به زمین ریخت و نفوس مطمئنه آنها با فرمان «ارجعی» و با خشنودی به سوی پروردگار شتافت ... تا از این الهام و جوشش، نور حق در میان تاریکی‌ها بدرخشد و راه حیات با عزت باز شود و پایه های ظلم و طغیان بی پایه گردد و طاغیان را دچار خشم و نفرین کند البته در این سوره آیه «و لیالی عشر» است که باز به آن حضرت مرتبط است.
حضرت صادق فرمود: «الفجر هو القائم و لیال عشر الائمة من الحسن الی الحسن و الشفع امیرالمؤمنین و فاطمه ( ع ) و الوتر هو الله وحده لاشریک له ؛ مراد از فجر وجود مقدس حضرت قائم(ع) و «لیالی عشر» امامان از امام حسن مجتبی(ع) تا امام عسکری(ع)‌اند و شفع امیرمؤمنان و حضرت فاطمه(ع) می‌باشد و مراد از وتر خداوند یکتا است

اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروالزمان

دريا وسراب

بسم رب المهدی  

سلام بر منتظران حضرت بقيه الله اعظم(عج)  

بعد يه مدتي كه درگير امتحانات بودم نشد مطلبي بزارم وبه دوستانم سري بزنم واز همه ي كسايي كه دراين زحمت كشيدن وبا نظراتشون بنده رو همراهي كردن بسيار ممنونم اين شعر قشنگم از ديوان امام خميني (ره) با نام دريا وسراب تقديم به همه ي شما منتظران. 

ما را رها کنید در این رنج بی حساب            با قلب پاره پاره وبا سینه ای کباب

عمری گذشت درغم هجران روی دوست        مُرغم درون آتش و ماهی برون آب

حالی نشد نصیبم از این رنج و زندگی            پیری رسید غرق بطالت پس از شباب

از درس وبحث مدرسه ام حاصلی نشد           کی میتوان رسید بدریا ازاین سراب

هرچه فرا گرفتم وهرچه ورق زدم                چیزی نبود غیرحجابی پس از حجاب

هان ای عزیز فصل جوانی بهوش                 درپیری از تو هیچ نیاید بغیر خواب

این جاهلان که دعوای ارشاد میکنند             در خرقه شان بغیر منم تحفه ای میاب

ما عیب ونقص خویش وکمال وجمال غیر       پنهان نموده ایم چو پیری در خضاب

دم در نیار و دفتر بیهوده پاره کن                  تا کی کلام بیهُده گفتار ناصواب

اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروالزمان

اين الرجبيون

بسم رب المهدی

سلام بر منتظران حضرت بقيه الله اعظم(عج)

اين الرجبيون

فرارسيدن ماه بزرگ خداماه رجب برهمه ي شيعيان تبريك وتهنيت باد.

 هرگوشه ي شهر رو ميبني نوشتن اين الرجيبون واقعا خوشا بحال كسايي كه اهل رجب هستند.

ماهي كه دعاهاي آن به انسان نشاط خاصي ميبخشه يا من ارجوه لكل خيروخدا رو با ويژگي هاي قشنگش ميخونيم يا من يعطي الكثيربالقليل و...

دعا واعمال وارده ي زيادي تو مفاتيح وكتب ادعيه وجود كه اگر انسان توفيق داشته باشه به آنها عمل كنه خير دنيا وآخرت از آن اوست بخصوص روزه كه دراين ماه جايگاه خاصي رو به خودش اختصاص داده است.

يكي از اعمال اين ماه مراقبت برحديث ملك داعي است كه پيامبر اكرم(ص) ميفرمايند:

پیامبر اکرم فرمود: « خدای متعال در آسمان هفتم فرشته ای قرار داده است که داعی گفته میشود. هنگامی که ماه رجب آمد ٬ این فرشته در هر شب این ماه تا صبح میگوید: خوشا به حال تسبیح کنندگان خدا ٬ خوشا به حال فرمانبرداران خدا. خدای متعال میفرماید: همنشین کسی هستم که با من همنشینی کند ٬ فرمانبردار کسی هستم که فرمانبردارم باشد و بخشنده خواهان بخشایش هستم.

ماه ٬ ماه من بنده ٬ بنده من و رحمت ٬ رحمت من است. هر کسی در این ماه مرا بخواند او را اجابت میکنم و هر کس از من بخواهد به او میدهم و هر کس از من هدایت بخواهد او را هدایت میکنم. این ماه را رشته ای بین خودم و بندگانم قرار دادم که هر کس آن را بگیرد به من میرسد.

اين يكي دو ماهي كه مونده به رمضان خودمون رو بسازيم وبا دلي پاك به مهماني خداوند متعال بريم اميد است كه خداوند از فضل وكرم بي انتهايش ما را بهرمند بفرماييد انشالله

ودر آخر از همه ي دوستان خواهشمندم كه در اين روزهاي پرخير وبركت حقير رو از ياد نبرند.

اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروالزمان

سلام آقای خوبم

بسم رب المهدی

سلام بر منتظران حضرت بقيه الله اعظم(عج)

سلام آقای خوبم

ببخش. میدانم از من دلخوری آخر این روزها کمتر سراغی از تو میگیرم و کمتر نوکری ات را میکنم.هر چند میدانم که تو همیشه حاضری و مرا میبینی.

این روزها انقدر خودم را درگیر کارهای دنیا کرده ام که  یا دی از خودم نمی کنم  چه برسد... .چه میگویم خودم را با تو قیاس میکنم.

ببخش که خودمانی  برایت مینویسم آخر دوستان با هم صمیمی اند و من باب دوستی شما را تو خطاب میکنم.

دلم برایت تا حد مرگ تنگ شده کاش میشد بیایی تا سر بر دامانت نهم و آرام بگریم و کوله بار خستگی را با دستهایت بر زمین بگذارم.

آقای خوبی ها!

دلم لک زده است برای یک دعای ندبه در صحن و سرای مسجدت برای درد و دل بالای چاه آرزوهایت  ونوشیدن جرعه ای آب از سقاخانه آنجا.

آقای مهربانی ها خوشحالم که تو امامم هستی و من غلامت.دوستت دارم زودتر بیا که منتظرم.


اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروالزمان

درد دل با مولام

بسم رب المهدی

سلام بر منتظران حضرت بقيه الله اعظم(عج)

مولای من

سالهاست که دنبال یه سایه سار میگردم تا پناه سرگردانی هام بشه . هیچ تکه ای از هستی این پرستوی آواره رو در شیرینی ارامشی مهمان نکرد! همه از تو گفتند .

گفتند تو هستی . گفتند تو پناه همه ی سرگردانی ها میشی و من سراسیمه اومدم.

خوانده ام که هر کسی شیرینی محبتت رو بچشه جز تو کسی رو انتخاب نمیکنه . سال هاست که با پاهای برهنه ی ارادت تو بیابان های شوق میدوم تا یه قطره از اون زلال حیات بخش به جانم بچکه و رویش معرفت رو تو ترک های بیابان روحم حس کنم .

خوانده ام که تو از بین مردم کسانی رو برای مناجات با خودت انتخاب میکنی . به دست های ملتمس و چشم های بارانی ام وعده دادم که دوست ما رو هم میبینه .

خوانده ام که اونایی که انتخابشون میکنی جباهم ساجده هستند . پیشونیمو بر خاک مذلت گذاشتم.

اما آقا یه چیز خوندم دلم لرزید :

خوندم اونایی که انتخابشون میکنی قلوبهم متعلقه بمحبتک هستند . میدونم که تو این بار اگه یاریم نکنی کشتی کوچیک و پریشان قلبم تو موجهای سنگین نادانی میشکنه.

آقا جونم

میبینی کوچیکی منو و میبینی اشتیاق منو . پس نپسند که بدون چشیدن یه جرعه از نوش داروی محبتت از درت رونده بشم.

آقا جون دیگه واقعا نمیدونم با چه زبونی داد بزنم خسته ام. خسته ام از خیلی چیزا. من الان فقط به یه امید زنده ام . اونم به امید تو . نمیدونم تا کی به دلم باید وعده بدم ای دل شوریده حالت به شود دل بد مکن ... تا کی؟؟؟

اره عاشق مولا او خواهد آمد

او خواهد امد اگر تو بخواهی

آری او میاید اگر تو بدانی که برای امدنش چه کار باید انجام دهی

بله او می اید

زمانی که تو به وظایفت عمل کنی.......

به امید ان روز

اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروزمان

جانم فدای رهبر

بسم رب المهدی

سلام بر منتظران حضرت بقيه الله اعظم(عج)

مرحوم بهلول میفرمایند: من در طول مدت عمرم، امرا و صاحب منصبان زیادى را دیده‌ام؛ اما كسى را به لحاظ بى‌رغبتى به مقام و منصب دنیا، هم پاى "آقا " (آیت الله خامنه‌ای ) ندیده‌ام. انسان وقتى زندگى روزمره او را از نزدیك مى‌بیند، حس مى‌كند كه ذره‌اى میل به دنیا در او وجود ندارد.

علامه عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی، جلوی حضرت آقا دو زانو نشسته و ایشان را مولا خطاب می‌کنند. حضرت آقا ناراحت شده و به علامه می‌فرمایند این کار را نکنید. علامه حسن‌زاده می‌فرمایند: اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمی‌کردم. ایشان در جای دیگر فرموده‌اند: گوش‌تان به دهان رهبر باشد. چون ایشان گوششان به دهان حجت‌بن‌الحسن(عج) است. این جملات وقتی بیشتر معنا پیدا می‌کند که بدانیم صاحب تفسیر المیزان، علامه عارف آیت‌الله طباطبایی درباره شاگردش علامه حسن‌زاده فرموده‌اند: حسن‌زاده را کسی نشناخت جز امام زمان(عج). راهی که حسن‌زاده در پیش دارد، خاک آن توتیای چشم طباطبایی. جناب علامه حسن‌زاده در مقدمه یکی از کتاب‌های خود خطاب به حضرت آقا می‌نویسد: با سلام و تحیت خالصانه و ارائه ارادت بی پیرایه و درود نوید جاوید به حضور آن قائد ولی وفی و رائد سائس حفی، مصداق بارز "نرفع درجات من نشاء " تقدیم می‌گردد و عرض می‌شود "یا ایها العزیز جئنا ببضاعه مزجاه " دادار عالم و آدم، همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد.(التمسک بذیل الولایه، حسن حسن‌زاده آملی)

علامه حسن‌زاده آملی می‌فرمایند: رهبر عظیم‌الشأن‌تان را دوست بدارید، عالمی،‌ رهبری، موحدی، سیاسی، دینداری، انسانی، ربانی، پاک منزه، کسی که دنیا شکارش نکرده، قدر این نعمت عظما را که خدا به شما عطا فرموده، قدر این رهبر ولی وفی الهی را بدانید، مبادا این جمعیت ما را، مبادا این کشور ما را، مبادا این کشور علوی را، این نعمت ولایت را از دست شما بگیرند.

اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروزمان

آخوندخراسانی

بسم رب المهدی

سلام بر منتظران حضرت بقيه الله اعظم(عج)

محمدکاظم خراسانی معروف به آخوندخراسانی از وضع دوران طلبگی خود سخن میگوید:

چهل سال گوشت نخوردم ونه آرزوی خوردن گوشت را نداشتم وتنها خوراک من فکر بودوبااین وضع به زندگی قانع بودم وهیچگاه نشد که سخنی یادکنم که گمان کننداز زندگی خود ناراضی هستم پولی را که برای خرید یک شمع به من میدادند ولی من درتاریکی میگذرانیدم وآن پول را به فقیرتر از خود میدادم وشبها کتاب را برداشته وبه دستشویی مدرسه میرفتم تا دربرابرچراغ دستشویی مطالعه کنم .

خواب من بیشتر ازشش ساعت نبودچون باشکم خالی خواب آدم عمیق نمیشود بیشترشبها رو بیداربودم وباستارگان مصاحبت داشتم دراین احوال بخاطرم گذشت که امیرالمومنین نیز بیشتر شبها روبه این نشان میگذارنید.

من با همه تنگدستی وبیچارگی احساس کردم که فکرمن به عالمی پرواز میکند وقوه ای است که روح مرا به سوی خودجذب میکند وشاید این درسایه ی روح خالصم بود.

 سی سال تمام داغی وگرمی نان تنها نان خورش من بود .

تصویر شماره ی ۱-آیت الله العظمی بروجردی۲-مرحوم کمپانی۳-مرحوم آخوندخراسانی

اللهم عجل لولیک فی فرج مولانا صاحب العصروزمان

شعرعرفانی

بی حجابانه درآ از در کاشانه ی ما              که کسی نیست به جز ورد تو در خانه ی ما

گر بیایی به سر تربت ویرانه ی ما              بینی از خون جگر آب شده خانه ی ما

فتنه انگیز مشو کاکل مشکین مگشای         تاب زنجیر ندارد دل دیوانه ی ما

مرغ باغ ملکوتیم در این دیر خراب             می شود نور تجلای خدا دانه ی ما

با احد در لحد تنگ بگوییم که دوست            آشنایم توئی و غیر تو بیگانه ی ما

گر نکیر آید و پرسد که بگو رب تو کیست      گویم آن کس که ربود این دل دیوانه ی ما

منکر نعره ی ما کو که به ما عربده کرد        تا به محشر شنود نعره ی مستانه ی ما

شکر لله که نمردیم رسیدیم به دوست            آفرین باد بر این همت مردانه ی ما

محی برشمع تجلای جمالش می سوخت         دوست می گفت زهی همت مردانه ی ما