یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

ای مدعی برو که مرا با تو کار نیست........

الان دوست دارم برم یه جای دورِ دورِ دور و تا نفس دارم داد بــــــــــــــــــزنم خدااااااااااااااااااااااااااااا

تـــــــــــــــــو به دادم برس.


یه رفیق داشتم  که قراربود بهش اعتمادکنم و همدیگه رو تو تهذیب نفس کمک کنیم.خیلی خوب و منطقیه.یه  پا مشاور مذهبیه.عاشقش بودم.

اما چند روزه فهمیدم اون فقط یه ریاکاره و بــــــــــــــــس.

نمی گم خودم خیلی آدمم اما دوست دارم همونطوری باشم که هستم.همونطوری نشون بدم که هستم....


خدایا پناه می برم به تو از شر انسان...


حالم بده.مرهم دل پر دردم باش خدایـــــــــــــــــا....


یــــــــــااباصالح المهدی(عج)



نظرات 4 + ارسال نظر
ابوعمار پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ق.ظ http://ya-lesarrat.blogfa.com

جانم به فدایت فرزند طه و یس و ذاریات

جانم به فدایت ای حقیقت پنهان،

ای که در میان مایی و از دیدگان گناه آلودمان پنهان

جانم به قربانت آیا روز جدایی نزدیک است؟

با این چشمان گنهکار آیا به دیدارت نائل میشویم؟

متی ترانا و نراک؟

سلام
بعد از مدت ها ....

التماس دعا



نوید پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.handwritten-success.blogsky.com

من هر وقت به وبلاگت سر میزنم انصافا عشق میکنم !
هم بخاطر اسم خیلی قشنگی که وبلاگت داره و هم بخاطر مطالب خوبی که داره
التماس دعا دارم ازت، احساس میکنم خدایی نکرده افه روشن فکری داره منو نابود میکنه و نیاز دارم خدا کمکم کنه و مطمئنم تنها نیستم تو این مسیر
-
در مورد دوستتم دوست دارم بهت بگم که بهتره به این فکر نکنی که طرفت چجور آدمی هست چون بالاخره همه ما یه وقتایی یه کارایی میکنیم که اگه خدا عیبامونو نپوشونه میشیم همون آدم ریا کار در نظر مردم (که این انصافا حداقلش هست )
و اگه احساس میکنی دوستت اطلاعات خوبی داره و مشاور مذهبی خوبی هست و با رهنمودهایی که اون داره میتونی به خدا نزدیکتر بشی، چرا این نعمت رو از اون دریغ میکنی و به جرم اینکه اون داره عمل نمیکنه این منبع خوب رو از دست میدی
و در آخر هم اگه این فکر رو میکنی که دوستت ریا میکنه یا آدم خوبی نیست نتیجش اینه که خودت پس باید بهتر از اون باشی و یه جورایی خودتو بهتر از اون میبینی که این کار خوبی نیست و در حقیقت دوست ندارم که بگم از کارهایی شیطان هست

دیوونه غربتی! یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://kansas.persianblog.ir

دگر از صفای زمین دم نزنید ...

شاهد پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ http://ghorobeshalamche.blogfa.com

جــانا هنــراهــل وفـــا را مـــبر از یـاد
جـان بازی مردان خـدا را مبر از یـاد

سلام علیکم
به روزم به مناسبت هفته دفاع مقدس
سر بزنین
یا زهرا س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد