یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

خدایا تا جوانیم شیرینی عدالت مهدوی را به ما بچشان

سلام دوستان خوبم.شاید بارها شنیدیم و خوندیم نامه ی مولا امیرالمومنین (ع) رو به مالک اشتر.

نمیدونم تا چه حد به مفاهیم والای این سخنان گوهر بار مولا توجه داریم اما من به شخصه هربار که به خطبه یا نامه ایی از مولا میرسم ،خداروشکر میکنم که به شیعه ی مولا منتسب هستیم.(هرچند که خیلیهامون اول از همه خودم فقط همین انتساب رو یدک می کشیم)

اینجا یه قسمت از سخنان مولا درنامه شون به مالک اشتر رو مرور کردم .اگه هر کدوم از ماکه گره گشای بخشی از مسائل مربوط به دیگران هستیم اون رو سرلوحه ی کارمون قرار بدیم ،به اعتقاد قلبی من خیلی از مشکلات امروز جامعه مون حل میشه.


قابل توجه همه ی اونایی که مدیرن یا میخان مدیر بشن.کمی تامل لطفا.لطفا



مبادا سرمستى حکومت تو را از رسیدگى به آنان بازدارد، که هرگز انجام کارهاى فراوان و مهم عذرى براى ترک مسوولیتهاى کوچک تر نخواهد بود، همواره در فکر مشکلات آنان باش، و از آنان روى برمگردان، به ویژه امور کسانى را از آنان بیشتر رسیدگى کن که از کوچکى به چشم نمى آیند و دیگران آنان را کوچک مى شمارند و کمتر به تو دسترسى دارند، براى این گروه از افراد مورد اطمینان خود که خداترس و فروتنند انتخاب کن، تا پیرامونشان تحقیق و مسائل آنان را به تو گزارش کنند. سپس در رفع مشکلاتشان بگونه اى عمل کن که در پیشگاه خدا عذرى داشته باشى، زیرا این گروه، در میان رعیت بیشتر از دیگران به عدالت نیازمندند، و حق آنان را بگونه اى بپرداز که در نزد خدا معذور باشى، از یتیمان خردسال، و پیران سالخورده که راه چاره اى ندارند. و دست نیاز برنمى دارند، پیوسته دلجویى کن که مسوولیتى سنگین بر دوش زمامداران است. اگرچه حق، تمامش سنگین است اما خدا آن را بر مردمى آسان مى کند که آخرت مى طلبند، نفس را به شکیبایى وامى دارند، و به وعده هاى پروردگار اطمینان دارند



نظرات 2 + ارسال نظر
شاهد شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ http://ghorobeshalamche.blogfa.com

مقام معظم رهبری در مورد شهید بابایی می فرمایند:
این شهید عزیزمان انسانی مؤمن و متقی و سربازی عاشق و فداکار بود و در طول این چند سالی که من ایشان را می شناختم، همیشه بر همین خصوصیات ثابت و پابرجا بود... او هیچ گاه به مصالح خود فکر نمی کرد و تنها مصالح سازمان و انقلاب و اسلام را مد نظر داشت. او فرماندهی بود که با زیردستان بسیار فروتن و صمیمی بود؛ اما در مقابل اعمال بد و زشت، خیلی بی تاب و سختگیر بود... این شهید عزیز یک انقلابی حقیقی و صادق بود؛ و من به حال او حسرت می خورم و احساس می کنم که در این میدان عظیم و پرحماسه از او عقب مانده ام.

سلام.با مطلبی به مناسبت سالروز شهادت شهید عباس بابایی به روزم و منتظر حضورتون
یا زهرا س

نوید یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.handwrittn-success.blogsky.com

http://handwritten-success.blogsky.com/1391/05/08/post-80/

--
خیلی مخلصیم حاجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد