یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

ای طبیب همه ....ای عشق دریاب مرا

خدا بر شانه های کوچک انسان دست گذاشت و گفت:یادت میاید تو را با دو پا
و دو بال افریده بودم؟زمین و اسمان هر دو برای تو بود.اما تو اسمان را ندیدی
راستی عزیزم,بالهایت را کجا گذاشتی؟
انسان دست بر شانه هایش گذاشت و جای خالی چیزی را احساس کرد
ان وقت رو به خدا کرد و گریست...  

 

خدایا پاهایم این روزها پرتحرک تر از بالهایم شده اند اما نه در دویدن در راه تو، که در فرار از دستان پرمحبت تو. 

چه حس بدی ست وقتی تصور می کنم کمی حتی ذره ای از من دلگیری اما نه ،مهمل می گویم من خیلی دل آزرده ات کرده ام. 

 

غــــــــفلت از یار گرفتارشدن هم دارد 

از شما دور شدن زارشدن هم دارد 

ای طبیب همه انگار دلــــــــت با ما نیست  

بـــــــدشدن حس دل آزار شــــــــدن هم دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
منتظر شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://montzer2012.blogfa.com/

غم,شعر مرا رها کند,برگردی....
خورشید دلم!خدا کند برگردی...
حالا که دعای هیچکس گیرا نیست
باید که خدا ,دعا کند برگردی....

*اللهم عجل لولیک الفر

صادق شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://eivontala.blogfa.com

امام موسی صدر زنده است ...
به مناسبت 34امین سال ربوده شدن امام موسی صدر.
همچنین بازدید از سورپرایز ایوون طلا تشریف بیارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد