یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

به یاد تو پدر که مهر علی (ع) را به دلم کاشتی..

 یادلمان باشد بعضی هایمان شانس گفتن کلماتی را داریم که برخی دیگر حسرتش را،

کلماتی مثل : بابا، مامان،مامان بزرگ ، پدربزرگ …

- آلبرت انیشتین


نظرات 3 + ارسال نظر
داود جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://efaf.mihanblog.com/post/author/470060

سلام دوست عزیز.
تبریک میگم ولادت دردانه امام رضا علیه السلام را خدمت شما بزرگوار .
امام جواد علیه السلام می فرماید:
کسى که بر مرکب شهوات خویش سوار است (و خودسرانه مى ‏تازد) هرگز از لغزش و سقوط رهایى نخواهد داشت.(بحارالانوار، ج‏17، ص‏214)
موفق باشید.

دیوونه غربتی! شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://kansas.persianblog.ir

کعبه ام من حرم ایزد منان به کفم
من از این منسب والا همه دم در شعفم

کعبه ام، لیک خودم عاشق شهر نجفم
چون علی(علیه السلام) گوهر من بود من او را صدفم

حاجیان کوی من و من که به کوی علی(علیه السلام) ام
سرخوشم چون که خودم حاجی روی علی(علیه السلام) ام

سلام علیکم
سالروز ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام بر شما میارک باد.
دعا بفرمائید.

سجاداحمدی دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://shamime-entezar313.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
میلاد امیرالمومنین مبارک
فقط ای کاش بهتر بود بجای گفته البرت یه حدیث تو همین رابطه از امامان خودمون میگفتی
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد