یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

خدااااا جووونم سلام

با توام آشنای قدیمی...باز.. تو که خودم رو بهم شناسوندی ولی من زدم زیر همه چی.صد بار گفتم آقا تو بیا بابای من باش .بیا بزن زیر گوشم وقتی حواسم ازت پرت می شه. وقتی به بن بست می رسم دستمو بگیر و بهم بگو پشتتم.تا نرم پیش کسی به جز تو سر خم کنم.نمیدونم نخواستی منو که اینقدر خرابکاری کردم یا اینکه من کر و کور بودم و نفهمیدم که همش داری دستمو میکشی میگی بیا نرو .بمون همینجا پیش خودم.یکم تحمل کن خودم همه چی رو واست روبراه میکنم.نشنیدم رفتم با اینکه میدونستم دوباره مجبورم میکنن که با گریه و زاری پیش تو بیام ولی بازم رفتم.خدایا  بردار بازم دلمو از رو زمین.پاکش کن بگیر پیش خودت .اونجا که باشه مطمئنم نمیشکونیش.اونجا که باشه مطمئنم واسم ناز نمیکنی که دوسم داشته باشی. که پیامامو جواب بدی.جواب میدی بیشتر از اون چیزی که ازت بخوام واسم پیام میفرستی تا اینباکسم پر بشه از کرم و لطف و مهربونیت.

نمیدونم بار چند صدمه که دارم باز پیشت برمیگردم فقط میدونم این بار از دفعه های قبل خیلی شکسته تر شده دلم خیلی تیکه پارش کردم.وای که چقدر دلم به حال دلم میسوزه.چشامو میبندم ودلم میخواد این بارم پررویی منو بذاری پای نادونیمو کمک کنی برگردم تا دوباره فک کنم به تو وبه آرزوهای قشنگم.خدایا از حالا تا هرموقع که مطمئن بشم دیگه نمیرم ،اینجا باشه قرار من وتو خوب؟ من اینجا مینوسم که چقد میخوامتو چقد دلم شکسته بقیه اش با خودت.باشه؟؟؟ باشه خدا جون؟

مرامتو عشقه خدا جوونم .ببین دیگه تا نرسیدم به آخر بذار پیش خودت بمونم .از این آدمایی که مهربونیشون به نرخ روزه میترسم دیگه.خدا جون تو هیچوقت خطتو خاموش نکن.خوب؟ بذار هی من بهت پیام بدم .تو هم پیاممو قشنگ جواب بده باز مثه همیشه.

خدااااا جووونم سلام