یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

دیروز هم نیامد

این شعرها برای من "آقا" نمی شود...

شب با چراغ عاریه فردا نمی شود......

همه ی عمر نشستم به انتظار آمدنت

می خواستم ببینمت اما نمی شود...

مولای تنهای من برایم دعا کن،از آن دعاهای کریمانه ات کم معجزه ندیده ام...

نمیدانم به کدام سو در حرکتم کاش به سوی تو باشم کاش...

من نمیدونم اونا میگن!!!


گفته می شود سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان به نیروهای سازمان اطلاعات و امنیت ایالات متحده آمریکا اجازه دادند که از اعضای خانواده بن لادن بازجویی کنند.
دختر رهبر شبکه تروریستی القاعده طی گفتگویی با یک روزنامه اتریشی جزئیات تازه ای از چگونگی کشته شدن پدرش را فاش کرد.

به گزارش پانا به نقل از روزنامه "الدی پرسه" چاپ اتریش "صفیه" دختر کوچک "اسامه بن لادن" رهبر شبکه تروریستی القاعده فاش کرد: "سربازان آمریکایی که به منزل ما حمله کردند، ابتدا پدرم را بازداشت کردند، سپس او را در مقابل دیدگان همه اعضای خانواده، به قتل رساندند."

این روزنامه در ادامه افزود: این دختر بن لادن که ۱۲ یا ۱۳ سال سن دارد، در حال حاضر به همراه دیگر اعضای خانواده بن لادن که در محل کشته شدن وی حضور داشتند، تحت نظر نیروهای سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان است.

گفته می شود سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان به نیروهای سازمان اطلاعات و امنیت ایالات متحده آمریکا اجازه دادند که از اعضای خانواده بن لادن بازجویی کنند.

قابل ذکر است گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بن لادن توسط گردانی به نام "سیلز" که شامل نیروهای کماندو و ویژه ارتش آمریکا است کشته شد. آنان برای انجام این عملیات حدود سه ماه آموزش دیده بودند.

گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی

بیا با هم تمرین کنیم صبور باشیم-اصل اول

 اصل اول: کاملا به خودمون مطمئن باشیم که میتونیم روحیه مون رو تغییر دهیم؛ ولى براى نتیجه گیرى عجول نباشیم؛  با خودمون فکر کنیم باید حداقل یک‏سال روى رفتارهامون کار کنیم و اگر این کارو کردیم ، حتما دگرگونى رفتارى خواهیم داشت.   نظرتون چیه؟

ببخشید چند لحظه گوش میدی؟

میشه یکی بهش بگه من دوست دارم ببینمش کجا برم؟

اونجا چه خبره اینجا چه خبر

اخبار رسیده از پاریس پایتخت فرانسه حاکی از آن است که “سنیت دوجانی” دختر جوان ۱۵ ساله فرانسوی ترک تبار که از دختران محجبه در فرانسه به شمار می رود، پس از صدور قوانین جدید علیه حجاب، از حضور در مدرسه منع شده بود.

گفته می شود وی که از یکسو مصمم به ادامه تحصیل بوده و از سوی دیگر حاضر به کنار گذاشتن حجاب و نشان دادن موی خود به نامحرمان نبوده، در اقدامی جالب و اعتراضی تمام موی سر خود را تراشیده و با چهره جدید خود در مدرسه حاضر شد.

این اقدام وی جنجالی گسترده در فرانسه به وجود آورده و اعتراض برخی سازمان ها و مؤسسات مدافع حقوق بشر را برانگیخته است. در همین حال بحث و جدل های وسیعی در فضای مجازی و سایت های اجتماعی و تالارهای گفتگو به وجود آورده است.

گفتنی است “سنیت دوجانی” دانش آموز مدرسه “لویس پاستیر” در شهر “استراس بورگ” در منطقه “آلزاس” در شمال فرانسه است.

مقامات این مدرسه به وی اطلاع داده بودند که قرار است بر اساس قانون جدید صادر شده، حجاب او را در مقابل دید همگان از سرش بردارند، همین امر موجب شد که وی پیش از این اقدام، موهای سر خود را بتراشد تا وقتی حجابش را بر می دارند، مویی بر سر وی نباشد.


منبع:مجله اینترنتی لیموترش