مجلس باید آرایش جنگی بگیرد! ... میگیرد؟!

مجلس باید آرایش جنگی بگیرد! ... میگیرد؟!


وقتی دشمنان نظام و انقلاب با همه توان دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند ، علی القاعده باید همه دوستان نظام و انقلاب در صدد مقابله باشند.

وقتی همه رسانه های دشمن برای سوتی گرفتن ، غوغا سالاری و تخریب ذهن بیننده هاشون شب و روز ندارن ، انتظار ما از رسانه های داخلی چیه؟

انتظار از مسئولین چیه؟

قصد ندارم یه مقاله پیچیده پر از واژه های شعاری بنویسم. الآن فقط میخوام بدونم مثلاً  نقش مجلس چیه؟ (مطمئناً بعدا سراغ بقیه هم میریم)

باید برای مقابله با تحریم ها قانون تصویب کنن...  آیا قانونی مصوب شده؟

باید به سخنان مهم رهبر گوش بدن و خیانت نکنن!!! یعنی با بیان اختلافات از احساسات مردم سوء استفاده نکنن...  آیا خیانت نمی کنن؟

لازمه جهت جلوگیری از سوء استفاده رسانه های بیگانه کاری کنن!

نه! نه! ببخشید اشتباه کردم! شاید بهتر باشه کاری نکنن!؟ می ترسم بدتر خوراک این شبکه ها رو خوب فراهم کنن!!!! (بهتر از قبل)

اما یه چیز کاملاً مشخصه! قطعا در زمانی که در شرایط جنگ نرم و جنگ اقتصادی قرار داریم لازمه آرایش جنگی بگیرن!

آیا می گیرن؟

خداکنه ...

امر به معروف و نهی از منکر باز هم قربانی گرفت!!!

امر به معروف و نهی از منکر باز هم قربانی گرفت!!!

نیمه شب گذشته (۱۷تیر) باز هم امر به معروف و نهی از منکر قربانی گرفت!!!

اراذل و اوباش

بر اساس شنیده ها نیمه شب گذشته زمانی که فردی چند نفر از اراذل و اوباش محل را نهی از منکر می نموده است ، مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفته است. اراذل با چماق و قمه وی را بشدت مجروح نموده اند.

سپس وی با کمک اهالی محل به بیمارستان شهید رجایی منتقل شده و هم اکنون در همین بیمارستان بستری شده است.

گزارش های تکمیلی متعاقباْ باطلاع خواهد رسید.

لیکن نکات مبهمی مانند عدم حضور مامورین نیروی انتظامی یا عدم حضور اورژانس در محل حادثه ، علامت سئوال بزرگی در ذهن نویسنده ایجاد نموده است که مسئولین امر باید پاسخگو باشند ...

همچنین از دادستان محترم قزوین تقاضای پیگیری ویژه تا حصول نتیجه نهایی برای این پرونده را دارم.

                                          یا حق

آیا در سال تولید ملی شرکت های بیشتری تعطیل خواهد شد؟

آیا در سال تولید ملی شرکت های بیشتری تعطیل خواهد شد؟

مقام معظم رهبری سال جدید رو سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری کردند.

اما آیا تغییری در رویکرد دستگاه های مسئول در این زمینه رخ داده است؟

دستگاه ها و نهادهایی که مرتباْ دم از حمایت از کار و کارگر می زنند چه تصمیم یا سیاست عملی اتخاذ کردند که کارگران ایرانی بیکارتر و سرمایه داران ورشکسته تر و کارخانه ها تعطیل تر نشوند؟؟؟

نمی خوام سیاه نمایی کنم ولی اکثرتون واقف هستید که استان صنعتی قزوین در حال حاضر فقط اسم صنعتی رو یدک می کشه!!!

آقایان مسئول!!!

استاندار محترم!!!

ریاست محترم اداره کار!!!

رئیس محترم سازمان صنایع!!!

خانه کارگر عزیز!!!

ما حق خودمون می دونیم که از شما عملی شدن شعار مهم امسال رو مطالبه کنیم.

بهتره از همین الآن به فکر باشید تا مثل گذشته شرمنده مردم نباشید.

بیانیه وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی و رسانه قزوین در اعتراض به مسدود نمودن پایگاه تحلیلی خبری می

 بیانیه وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی و رسانه قزوین در اعتراض به مسدود نمودن پایگاه تحلیلی خبری مینونیوز 

مرغ کدخدای عزیز همچنان دنبال تخم های دو زرده گذاشتنه و اینبار بیانیه حمایت از سایت فیلتر شده مینو نیوز رو منتشر کرده.

اما چون خودم هم با این فیلترینگ مخالفم بیانیه رو منتشر می کنم. اگر شما هم مخالفید این بیانیه رو منتشر کنید.

با تشکر

در چند هفته اخیر شاهد آن بودیم که پایگاه  تحلیلی خبری مینونیوز ، که از شبکه های فعال در عرصه  های سیاسی و اجتماعی در سطح شهر قزوین و حتی در سطح کشور می باشد ، مطالبی تماما مستند در جهت افشاگری ماهیت و هویت فتنه گران ، سلطنت طلبان و وابستگان و سرسپردگان درونی و بیرونی در قالب های چندرسانه ای منتشر نمود ، که حرکتی بی سابقه در جهت تنویر اذهان و افکار عمومی به شمار می رفت . اما گویا این صراحت لهجه مینو به کام برخی از آقایان  و جیره خواران سران قدرت و ثروت و چه بسا خود سران قدرت و ثروت خوش نیامده و در اقدامی منفعلانه ، اقدام به پاک نمودن صورت مسئله نمودند و در حرکتی تکراری و قابل پیش بینی ، این پایگاه مردمی را فیلتر کردند . این پایگاه اجتماعی که تمامی مواضع و مطالبش برگرفته از اندیشه ها و آرمان های امام راحل (ره) و همسو با فرامین و سخنان گوهر بار مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بوده است ، ذره ای از حرکت در این مسیر منحرف نشده است .  ما اجتماع بزرگ وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی و رسانه استان قزوین ، به دور از هرگونه وابستگی های حزبی و جناحی و تنها و تنها در جهت حرکت در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به منظور ایجاد فضای مطالبات عدالت محور ،  این اقدام را اقدامی نادرست و از مسئولین ذیربط ، تجدید نظر در این فعل را خواهانیم .

والعاقبه للمتقین
اجتماع وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی و رسانه قزوین

چرا رای بدیم؟!

چرا رای بدم؟!


12 اسفند امسال انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامیه. چرا باید تو انتخابات شرکت کنیم؟

  -1اولین دلیل و مهمترینشون اینه که حضور مردم تو انتخابات نشون دهنده پشتیبانی ملت ایران از مملکتشونه و تو این شرایط حساس حضور هرچه پررنگ تر مردم موجب استحکام جایگاه ایران عزیز در معادلات سیاسی و غیر سیاسی منطقه ای و فرا منطقه ای میشه.

(قابل توجه هموطنان عزیزی که از وجود ناوهای آمریکایی تو خلیج فارس خوشحالن، اگه خدای ناکرده جنگ بشه دشمن نمیپرسه کی دشمن نظامه با اون کار نداشته باشین اون موقع میگن تو که به هموطنات پشت کردی با ما رفیق میمونی؟)
 
-2 تو مجلس خیلی از نماینده ها اصلا تو جلسات شرکت نمیکنن یا اگه حضوردارن باید التماسشون کنی تو رای گیری ها شرکت کنن یا بعضی دیگه تو تمام مدت چهار سال نمایندگی مجلس حتی یه بار هم رایشون غیر ممتنع نبوده؟

   -3تو مجلسای قبل بودن مجلسهایی که همون اول کار برا خودشون عیدی و ...تصویب کردن تو همین مجلسا بودن آدمایی که دور بعدی انتخابات بدلیل اینکه تبعه کشور دیگه ای بودن رد صلاحیت شدن

   -4تو همین مجلسا میخواستن خیلی محترمانه حقوق مادام العمر برا خودشون مصوب کنن تو یکی از همین دوره ها نماینده ها به نیت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تحصن کردن و خیلی از اتفاقات نا میمون دیگه.
اگه واقعا کسی ادعا میکنه که میهن پرسته و قلبش برای ایران میتپه، با حضور خودش تو این انتخابات و با رای دادن به نماینده منتخبی که با آرمانهای اون هماهنگ تره از بوجود اومدن همه مشکلاتی که در بالا ذکر شد وحتی مشکلاتی که در بالا ذکر نشد جلوگیری میکنه.

نکته:
فقط هنگام انتخاب به این نکته توجه کنین. با برگزاری انتخابات همه ما مسئولیم که اگه نماینده ای بواسطه رای دادن ما وارد مجلس بشه و بعدش شروع کنه به تحقق بخشیدن به بندهای فوق و بندهای مافوق یا حتی نماینده ای بواسطه عدم شرکت مادر انتخابات مجلسی بشه و بعدش پوست ملت رو بکنه ما هم شریک جرم اونیم. همون طور که اگه کارخیری در صلاح مملکت انجام بده تو ثوابش ما هم شریکیم.

پس تورو خدا اگه کسی خواست واستون ژست روشن فکرانه بگیره و بگه: من که رای نمیدم زود جو گیر نشین یه کم قبلش به این مطلب فکر کنین

خانم مرغ کدخدا موفق باشی!

خانم مرغ کدخدا موفق باشی!

 سلام

دیروز در یکی از وبلاگ های قزوین اتفاقی افتاد که هر کاری کردم نتونستم بی تفاوت از کنارش بگذرم.

وبلاگ دم خروس که گویا به تازگی راه اندازی شده در پست مطلب جنجالی خود تصویر یک نامه رو درج کرد ، که تصویر اون رو در پایین می بینید:

دم خروس

 همانطور که در تصویر مشخصه ، یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس نهم ، نامه ای نوشته تا نتیجه یک مزایده به نفع یک شخص (و نه مردم!) رقم بخوره!!!

البته برای مردم آگاه ، این مطلب چیز تازه ای نیست و این بحث ها جزو سخنان روزمره مردمه!! چرا که دیگه قزوینی ها فرد مذکور رو شناختن و از پشت پردش خبر دارن!؟

اما اتفاقی که نتونستم بی تفاوت از کنارش عبور کنم بر می گرده به شجاعت این وبلاگ نویس که اسم خودش رو گذاشته مرغ کدخدا!!!!؟

این مرغ باید خیلی شجاع بوده باشه که از باند قدرت و ثروت نترسیده و این تصویر رو منتشر کرده!!!؟؟؟

امیدوارم این باند قدرت و ثروت ، در شب های انتخابات دنبال چلو مرغ دادن نباشه ؛ که اگر باشه اولین مرغ قربانی مراسمشون قطعاً مرغ کدخدا خواهد بود.

امیدوارم مرغ کدخدا شجاعتش رو از دست نده و دفعه بعدی در مطلبش تخم دو زرده بزاره.

 خانم مرغ کدخدا موفق باشی!

«نظام»  يعنی چه؟

سلسله مباحث ولايت فقيه« قسمت دوم»

«نظام»  يعنی چه؟

 

سلام دوستان

از سلسله مباحث ولایت فقیه این بار این مورد را مطالعه می کنیم که:

«نظام»يعنی چه؟

     آشنایی شایسته با واژه ها، موضوعات و اصطلاحاتی که در حوزه معرفت دینی و دین باوران به کار می رود، شناخت روشنی به انسان می بخشد و  او را در عرصه های مختلف ، مرزبان فکر و فرهنگ جامعه می سازد.این افتخار بزرگ آنگاه به عظمت چشمگیری می رسد که هریک از ما در برابر شبهه سازی دشمنان، شبهه سوزی کنیم و برتر از آن با ارایه پرسش های گوناگون و پاسخ های جامع،خود ، دیگران و جامعه را از مصونیتی والا در برابر ویروس های فکری دشمنان آگاه و دوستان ناآگاه بهره مند سازیم.

     آشنایی با مفهوم نظام، نظام اسلامی ، ویزگی های آن و برترین عامل حفظ نظام اسلامی ، پرسشهای شایسته ای از این دست است که با هم  به آن می پردازیم.

     لغت شناسان عرب ، نظام را ریسمانی می دانند که در آن لولوهای گوناگون می کنند و به مجموع دانه ها چینش خاص ، آرایش مناسب و استقامتی متناسب می بخشند.

     اما صاحب نظران بر این باورند که هر جهان بینی تفسیری از انسان، رابطه او با جهان پیرامون خود و مبدا هستی ارائه می کند. این تفسیر نمودها و جلوه های گوناگونی در عرصه های مختلف حیات بشری خواهد داشت که در حقیقت نظامی است که آن جهان بینی در آن زمینه عرضه می کند. به طور مثال جهان بینی اسلامی در حوزه سیاست،نمودی دارد که از آن به » نظام سیاسی اسلامی«   یاد می کنیم و  در حوزه  اقتصاد » نظام اقتصادی اسلام« نام می بریم.ولی نظام ،دستاورد قهری و نتیجه منطقی یک جهان بینی در یک زمینه از حیات بشر- چه فردی و چه اجتماعی- است و مصداقی از موضوع قضایا در جهان بینی خواهد بود که دارای سه ویژگی است:

1- اختصاص به زمان و مکان خاصی ندارد و جهان شمول است.

2- همگی به یک حوزه خاص مانند سیاست ارتباط دارند.

3- تمامی قضایا بیانی توصیفی (هست و نیست ها)دارند نه دستوری(بایدها و نبایدها).

                                                  ادامه دارد ...

ادامه نوشته

چــنــد ســئــوال ســـاده ...

چــنــد ســئــوال ســـاده ...

سلام

چند تا سئوال ساده دارم.

لطفاً اگر براتون مقدوره جوابشو (تونظرات) اعلام کنید.

1-  تا حالا ازتون عکس گرفتن؟ فیلم برداری چطور؟

2-  تا حالا از چراغ قرمز رد شدید؟ سرعت و سبقت غیر مجاز چی؟ داشتید؟!

3- تا حالا سر جلسه امتحان تقلب کردید؟

جواب این سئوالها معلومه! پس بزارید یه جور دیگه بپرسم:

...

ادامه نوشته

خانه ملت یا خانه خاله

خانه ملت یا خانه خاله

دوشنبه گذشته تعدادی از نماینده های خدوم و خدمتگزار و محترمِ مردم در مجلس شورای اسلامی به دوفوریت طرحی رای دادند که به نظر می رسد درصورت تایید نهایی باب جدیدی در عملکرد کلیه مجالس و محاکم و دارالقوانین های ایران و چه بسا خاور میانه یا حتی کل جهان باز خواهد کرد. (البته با توجه به تحلیل بسیاری از کارشناسانِ صاحب نظر در این خصوص، احتمال تبدیل این بازشدگی به جر خوردگی هم اصلا دور از ذهن نیست.)

این قانون یکی از شاهکارهای قوانین جهان محسوب میشود که در دنیای سرشار از دیکتاتوری و زورگویی کنونی که حتی در خیابانهای نیویورک هم میشود نمونه هایش را دید، حداقل تا کنون تعداد بسیار اندکی از مجالس در سطح جهان به خودشان اجازه دادند که  چنین موضوعی را در دستور کار جلسه هایشان قرار دهند.( به همین دلیل این قانون میتواند فتح بابی در راستای خدمت برتر مسئولین و کارگزاران نظامهای سیاسی جهان به مردم باشد و شاید پس از تصویب در ایران مابقی جهان هم از دست ما تقلب کنند و به مردمشان خدمت کنند)

می خواهید بدونید نخبه های سیاسی ایران عزیز در عرصه خدمت رسانی به خلق چه قانونی رو ابداع کردن؟

ادامه نوشته

دلا باید که هر دم یا علی گفت

دلا بـایـــد کــه هــر دم یا عـلی گــفت

دلا بـایـــد کــه هــر دم یا عـلی گــفت            نه هــر دم بل دمـادم یا عــلی گفت

بــه صـــدق دل هـمیـشـه یــاد او بـود            به هر پیچ و به هر خم یا علی گفت

دمـــی کــــــه روح در آدم دمــیــــدنــد           ز جـــا برخــاســت آدم یا علی گفت

چو نوح از مــوج طوفان ایمنی خواست           توسل جست و هر دم یا علی گفت

ز بــطــــن حــوت یــونس گــشــت آزاد           ز بـــس در ظـلـمت یم یا علی گفت

عــصــا در دســـت مــوسی اژدها شد           کــلــیــم آنـــجا مسلم یا علی گفت

نمـــی شــد زنـــده جــان مــرده هرگز            یـقین عیسی بن مریم یا علی گفت

عـــلـــی در کـــعـبـه بــر دوش پـیامـبر             قـــدم بنـــــهاده آنــدم یا علی گفت

 

فـقـیـه کــیـســت؟

سلسله مباحث ولایت فقیه( قسمت اول)

فـقـیـه کــیـســت؟

 

سلام دوستان

از این به بعد موضوع جدیدی به مطالب وبلاگ حلقه حرم اضافه کردم.

موضوع ولایت فقیه!

این اولین قسمت از سلسه مباحث ولایت فقیهه ، امیدوارم با یاری خداوند بتونم تا انتها این بحث رو پیش ببرم.

 

از سلسله مباحث ولایت فقیه این بار این مورد را مطالعه می کنیم که:

فقیه کیست؟

» فقه « در نگاه لغت شناسان به معنای فهمیدن است و » فقیه« اندیشمندی شایسته است که صاحب فهم و آگاهی برجسته ای بوده ، فهیم است ، اما در اصطلاح معارف مذهبی فقیه شخصیتی است که با خبر از دانش دین بوده و آگاه از بینش حکومت اسلامی است. افزون بر این ویژگی تخصصی ، از برجستگی روحی-معنوی نیز برخوردار است و دارای صفتی ثابت در اعماق وجود ، برای جلوگیری از گناه و نافرمانی بوده ، از پیروی هواها و هوس ها مصون و ایمن خواهد بود. چنین ویژگی برتر و شایان توجهی را »عدالت« نامیده اند.

هرگاه فقاهت و عدالت یعنی همراهی تخصص و تعهد در مقیاسی گسترده و چشمگیر در وجود شخصی پدید آمد و مدیریت به عنوان توانمندی کافی در اداره جامعه یا کفایت ایجاد شد ، ولایت حاصل می شود.

آنچه درباره فقیه ، نقش محوری در پذیرش افراد دارد آن است که شخص فقیه هیچ گاه مطرح نیست، بلکه شخصیت او که همان فقاهت و عدالت است مورد نظر است که اطمینان بخش امروز و فردای جامعه خواهد بود.

 

ادامه دارد ...  
ادامه نوشته

رستم و اسفندیار خان

رستم و اسفندیارخان

رئيس جمهور محترم آقاي دکتر احمدي نژاد پس از پيروزي تو انتخابات 40 ميليوني برگزيده شده و با هزينه شدن امت حزب الله و بسيجيا دولت رو دوباره به دست گرفته اونوقت ...

البته لازم به ذکره که در بحث پر مشتري جن گيري و اتاق 15-20 ساله آقاي جن گير مابين اتاق ساير مشاورين رئيس جمهوري ، ما کلاً لال...

هيچ چيزي هم در مورد عوض شدن فرماندارها در سطح کشور به دست مبارک اسفنديارخان...

ادامه نوشته

جنگ احد فرهنگي

جنگ احد فرهنگی

بي شك يكي از سخت ترين غزوات پيامبر(صلي الله عليه و اله و سلم) جنگ احد  بوده است كه در آن پس از پيروزي اوليه مسلمانان بر مشركان هنگامي كه سرداران سپاه در تعقيب دشمن بودند ما بقي سپاه ازجمله  40 نفر  از نگهبانان تنگه پشت سر سپاه اسلام مشغول جمع آوري غنائم شدند كه موجب غفلت سپاه از پشت لشكر شد و با دور زدن سپاه كفر مسلمانان جنگي رو كه پيروز شده بودند به خاطر دنيا طلبي با شكست معاوضه كردند اون هم به قيمت شهادت چند تن از بهترين ياران رسول خدا مثل حمزه سيدالشهدا عموي پيامبر.

تو اين جنگ جان رسول الله به قدري در خطر بود كه اگه مبارزه جانانه خودايشان و دفاع همه جانبه 4 نفر از ياران با وفاي ايشان نبود حضرت به شهادت مي رسيدند.

اون 4 نفر كسي نبودند جز 1- حمزه بن عبدالمطلب 2- ام عامر (يا همون نسيبه يكي از بانوان با عظمت صدر اسلام بود)  3- ابودجانه و 4- جوان 26 ساله اي كه تمام دوران كودكي خودش رو نزد رسول خدا بود . حضرت علي ابن ابيطالب(عليه اسلام)

توي نظام جمهوري اسلامي هم همينطوره هميشه بعد از موفقيت هاي اوليه توي همه عرصه ها دنيا طلبي و رفاه طلبي تعدادي از افراد و بعضا مسئولين غافل موجب غفلت عمومي جامعه از حركت واضح دشمن شده و ضربه هاي مهلكي به بدنه نظام وارد كرده.

به عنوان مثال بعد از جنگ تحميلي و رحلت حضرت امام(ره) تحت عنوان سازندگي چنان مردم رو در گير دنيا طلبي و تجملات و مال اندوزي كردند كه مسابقه ثروت و شهرت شروع شد و همه ارزشهاي دوران دفاع مقدس كه موجب ايجاد اين موقعيت شده بود كم رنگ شدند بعضا بی رنگ موندند مثل فداکاری.

بعدش تو دوره اصلاحات آن چنان ذهن ها معطوف كليشه هاي مختلفي از قبيل آزادي و امثالهم شده بود كه همون تيم قبلي كما في السابق به دنبال مال اندوزي بودند و مردم؟؟ هم سرگرم بهره برداري از آزادي؟؟؟!!

حالا هم كه بعد از بيست و دو سال تو دور دوم دولت عدالت محور  هرچي حنجره خودمون رو  پاره ميكنيم و ميگيم دشمن پشت سرمون وايستاده و مي خواد ضربه بزنه هيچ كس قبول نمي كنه و ميگه توهم توطئه دارين.

اما حالا ديگه حركت دشمن خيلي واضحه

1-      تخريب چهره مردمي حضرت آيت الله امام خامنه اي – حفظه الله –تحت عناوين مختلف دنيا طلبي و غيره

2-      تخريب چهره موجه فرهنگ بسيجي بوسيله عناصر خود فروخته معلوم الحال

هر دو اين حركتها به قدري واضحه كه تقريبا همه مي دونند .

تو جنگ احد اسلام مهره هايي رو از دست داد كه اگه مي موندند حتما تو خيلي از بحرانهاي بعدي اثر مثبت مي گذاشتند و جلوي بسياري از انحرافها گرفته مي شد.

به خاطر همین حذف فيزيكي افراد از جامعه  كاملا براي ملت ملموس و مشخصه (ترور شهيدان بهشتي مطهري و...)

اما تبعاتش اصلا به همون واضحي نيست طوریکه حتی بسیاری از شهدا مورد سوئ استفاده در تبلیغات قرار میگیرند چه از طرف خانواده هاشون چه از طرف دیگران.

 اما حذف نخبگان جامعه از صفحه روزگار بوسيله ابزار هاي مختلف اخلاقي رواني اقتصادي و... نه ملموسه و نه تبعاتش مشخص

اميدوارم كه ما قبل از گذشت چندين سال براي مشخص شدن تبعات سوء مديريتي فرهنگي و مذهبي كشور به فكر درمانش بيافتيم.

با آرزوي حفظ و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت لواي رهبري مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله امام خامنه اي (مد ظله العالي) و حمزه ها و عمارهايش

***********************

جهت تعجیل در فرج آقا صاحب الزّمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) صلوات

أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحُمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

سکه های رایگان

سکه های رایگان

فرض کنید بانک مرکزی اعلام کنه از فردا به مدت 30 روز خزانه بازه و هر کسی هر مقداری که پول طلب کنه می تونه بیاد و ببره، فکر می کنید تو این مدت اصلا کسی هست که حداقل سی بار به بانک نره و هر روز یه مبلغ خیلی کلان پول با خودش بیرون نیاره، زحمتش هم فقط به اندازه حمل باره حالا اگه کسی زحمت کشید و خودش اومد اندازه یه نفربا خودش پول می بره، اگه با وانت اومد اندازه یه وانت با خودش پول می بره ، اگه با کامیون اومد اندازه یه کامیون و همینطور الی آخر .

رمضان یه فرصتی مثل شرایط بالاست، خدا خزانه رحمتش رو بازکرده و تازه ابلیس رو هم از سر راه ما برداشته و زنجیرش کرده تا مثل گربه نره و روباه مکار نیاد جلوی راه بشری با مغز پینوکیو و پولهاش رو بدزده ، تو این ماه حتی نفس کشیدن و خوابیدن مومن هم ثواب داره چه برسه به ذکر گفتن و عبادت کردنهاش.

حالا فقط حدود یه روز دیگه مونده تا در خزانه بانک مرکزی بسته بشه، هر کسی که تا حالا مثل من نتونسته وانت و کامیون بیاره تا پول ببره فقط یه روز دیگه فرصت داره،اونم چه روزی....

روزی که طبق روایت خدا تو اون روز به اندازه تموم ماه رمضان بنده های گنه کارش رو می بخشه، خدایی که ارحم الراحمینه و دنبال بهانه می گرده برای بخشیدن بنده هاش.خدایی که بخشیدنش اصلا از روی ضعف نیست چون اعظم المتجبرین فی موضع الکبریاء و العظمه است.

خدایا تو خودت در قران فرمودی شهر رمضان الذی انزل فیه القران و این ماه رمضان است که گذشت پس از تو خواهم اگر گناهی به گردن من مانده که نیامرزیده ای یا می خواهی مرا به جرم آن عذاب کنی با بدان مرا بسنجی می خواهم طلوع نکند سپیده دم این شب یا نگذرد این ماه جز آنکه آمرزیده باشی آنرا از من.

خدایا به راستی گذشت تو از گناهم و چشم پوشیت از خطایم و نادیده گیریت از ستمم و پرده پوشیت بر کار زشتم و بردباریت در برابر جنایت و جرم بسیارم که به خطا یا از روی تعمد کردم مرا به طمع انداخت تا از تو درخواست کنم چیزی را که مستحق آن نیستم.

به راستی که تو بهترین چشم پوشی از عیوب

 

کـمـی دورتـر از نـوک دمـاغ!

 کـمـی دورتـر از نـوک دمـاغ!

 سلام

بعضی مواقع ما آدم ها ، نیاز به یادآوری داریم.

یادآوری نکات کاملاً آشکار! اونقدر آشکار که گویا به دیدنش عادت کردیم و دیگه نمی بینیمش!

این پست قصد داره با یادآوری یکی از همون نکات ؛ تلنگری به ذهن بعضی ها بزنه!

همه ما اون روایت رو شنیدیم که امیر المومنین (علیه السلام) در مورد در آوردن خلخال از پای یک زن چی فرمودند.

حالا چه اتفاقی افتاده که جنایات ضد انسانی دشمانان قسم خورده اسلام برامون بی اهمیت شده؟

چی شده که به دیدن اخبار وحشی گری های اسرائیل در فلسطین اشغالی و غزه عادت کردیم؟

چه بلایی سرمون اومده که ، دیدن تصاویر زجر و آزار مسلمانان در بحرین و یمن و فلسطین و ... برای ما عادی شده؟

کاش فقط عادی شده بود!؟

این روزها انگار بعضی ها یادشون رفته ما مسلمانیم!؟

مسلمانی پیشکش ؛ بعضی ها یادشون رفته که ما انسانیم!؟

بعضی ها فقط تا نوک دماغشون رو می بینن! یه ریز غر می زنن!

این آدم های نادان که به جز شکم خودشون به هیچ چیز دیگه توجه ندارند ، پیش خودشون چه فکری کردن؟ اصلاً فکر می کنند؟

آیا تا به حال روایت اشاره شده (در بالا) رو شنیدن؟

اشتباه نکنیم!

زمان حضرت ، مسلمانان چند سال محاصره نشده بودند! جوانان و نوجوانان و خردسالان رو نکشته بودند! به زنان و دختران تجاوز نکرده بودند! مدام زیر آتیش توپ و تانک نبودند!؟ ...

خلخال از پای یک زن خارج کرده بودند و حضرت فرمودند: اگر کسی از شنیدن این خبر بمیرد من او را سر زنش نمیکنم.(نقل به مضمون)

هواسمون باشه که قرار نیست بمیریم!

یا قرار نیست بریم براشون از جون و خون مایه بزاریم!

فقط می خوایم چند ساعت براشون وقت بزاریم ، در امنیت کامل ، تو شهر خودمون ، در راهپیمایی شرکت کنیم و به اصطلاح ازشون حمایت کنیم.

دلم روشنه! مردمون رو میشناسم.

می دونم که امسال هم با شکوه تر از سال های گذشته همه ما ، در این راهپیمایی شرکت کرده و همه با هم شعار: مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهیم داد.

قدس 

                                                إنشاء الله

                                                التماس دعا

 

برای مشاهده تصاویر برخی جنایات اسرائیل ، ادامه مطلب را ببینید.

***********************

جهت تعجیل در فرج آقا صاحب الزّمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) صلوات

أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحُمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

ادامه نوشته

من!؟ یک بنده گنه کار! اما پر رو!؟

مـن!؟ یـک بنـده گنـه کـار،امـا پُـر رو!؟

 

سلام

بی مقدمه می رم سر اصل مطلب؛

بنده حقیر ، ممکنه بعضی وقت ها از پر رویی انسان ها تعجب کنم! ولی مطمئناً هیچ وقت از رحمت و بزرگواری خدا متعجب نمی شم! آخه  خود ائمه به ما یاد دادن با خدا چطوری صحبت کنبم تا ما رو ببخشه!

متن زیر یکی از همین مدل حرف هاست که آدم هم از پررویی بنده و هم از رحمت خدا لذت می بره!

***

-          آخدا! منو با عقوبتت ادب نکن! و بخاطر اعمالم با مکر حیله ات غافلگیر مکن! ...

-          آخدا! رحمتت خیلی وسیع تر و بردباریت بسیار بزرگتر از اونه که با عمل من مقایسش کنی ، یا اینکه منو بخاطر گناهام خوار کنی ...

-          مولای من! من کیم؟ و (به قول خودمون) به چه دردی می خورم؟ ...

-          ای سید من! به فضل و کرمت منو ببخش ، و با عفوت سرم منت بذار ، به لطفت زشتی منو بپوشون و به بزرگواریت از توبیخ من در گذر ...

-          آقای من! من همون طفل صغیرم که تو پروروندی! و همون نادانیم که بهش دانش بخشیدی! و همان گمراهیم که تو هدایتش کردی ...

-          من همونیم که وقتی پیشنهاد گناهی بهش می دادند به طرف اون گناه شتابان میرفت ... !

-          من همونیم که برای گناهام مهلت توبه دادی و من از گناه برنگشتم !

-          من همونیم که گناهاش رو پوشوندی و بازم شرم و حیا نکردم و معصیت کردم و از حد تجاوز کردم ...

-          حالا چرا گریه نکنم؟ در صورتی که نمی دونم  دارم کجا می رم ...

-          پس گریه می کنم بر جان دادنم!

-          گریه می کنم بر تاریکی قبرم ...

-          گریه می کنم برای سئوال نکیر و منکر از خودم ...

-          گریه می کنم ...

-          و گریه می کنم ...

-          ...

-          ای خدای من ، به عزت و جلالت قسم ، که اگه تو از من به خاطر گناهام بازخواست کنی من هم به عفو و بخششت از تو باز خواست خواهم کرد!؟

-          و اگر منو به دوزخ بیفکنی ، اهل آتش رو از محبتم به تو با خبر می کنم!؟

-          آخدا! اگه منو ببری جهنم دشمنت شاد می شه! و اگر ببری بهشت پیغمبرت شاد می شه!

-          به خدا قسم می دونم که تو شادی پیغمبرت رو از شادی دشمنت بیشتر دوست داری!

-          پس از تو درخواست می کنم دلم رو از دوستی خودت پر کنی ...

-          ای مهربانترین مهربانان!

***

خوندید؟

فرازهایی بود از دعای زیبای ابو حمزه ثمالی (البته با ترجمه دل خودم و کمی تصرف در کلمات)

عبد زیرک به این میگن! اول آه و گریه و زاری و طلب مغفرت می کنه ، آخرش طلب کار هم می شه که: آخدا ! از تو بازخواست خواهم کرد؟!

گفتم که! خود ائمه به ما یاد دادن چطوری صحبت کنیم!

خلاصه! امیدوارم خدا همه ما رو هدایت کنه و  خودش ادبیات مورد پسندش رو به زبان ما جاری کنه!

 

 

إنشاء الله

التماس دعا

 

 

***********************

جهت تعجیل در فرج آقا صاحب الزّمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) صلوات

أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحُمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

ادامه نوشته

مردان بی غیرت! زنان بی حیا! سپاسگزارم!

مردان بی غیرت! زنان بی حیا! سپاسگزارم!

  میگن تو ماه رمضون ، خدا دست و پای شیطان رو می بنده!

بر این اساس انسان ها به دو گروه تقسیم می شن:

گروه اول: کسانی هستند که در اشتباهاتشون فریب شیطان رو خوردند ، این گروه اسیر بودن شیطان در ماه رمضان رو به خوبی درک می کنند.

اما گروه دوم: اگر کسی خودش شیطان باشه و به اصطلاح بلد راه باشه ، دیگه نیازی به شیطان نداره و فرقی هم نمی کنه که ماه رمضون باشه یا نه!

این پست تشکرنامه ایه از گروه دوم!

** بنده می خوام تشکر کنم از تمام مردهای خوش غیرتی که خانم ها و دخترهاشون ، با حجاب حداقلی در جامعه حضور دارند. شاید هم بدون حجاب!!!!

** تشکر می کنم از این مردها که در این ماه مبارک ، که دست و پای شیطان بسته شده ؛ ناموسشون رو در نقش شیطان برای فریب جوانان ساده دل روانه خیابان ها می کنند.

** همچنین تشکر می نمایم از زنان و دخترانی که با حضور بدون حجاب در جامعه ، باعث ایجاد لذات حرام برای جوانان جامعه می شوند. همون هایی که اونقدر لباس و آرایش هاشون نا متعارفه که حتی بعضی از سایت ها و وبلاگ ها هم (مثل این وبلاگ) شرم دارند تصاویرشون رو منتشر کنند.

** و بطور کلی از تمام مردان و زنانی که در این را بدون دریافت هیچگونه هزینه ای ، موجبات به گناه افتادن دیگران را فراهم می کنند متشکرم.

** قدر دانی می کنم از تمامی جوانان (دختر و پسر) که در این ماه مبارک با روزه خواری در ملأ عام ، حرمت این ماه مقدس را می شکنند و حتی به یک امر به معروف و نهی از منکر عکس العملی نشان نمی دهند. همانگونه که زیر گوش آن حیوان بارکش ، یس قرائت می کنند.

** قدر دان همه کسانی هستم که با نگاه نا پاک به جوانان با دل گرسنه و کام تشنه ، به چشم خود لذت حرام اعطا کرده و چشم چرانی می کنند.

** همینطور قدر دانی می شود از تمام کسانی که با برگزاری مراسمات مختلف (مختلط) در پارک های شهر زمینه ترویج فرهنگ غرب و بی بند و باری را فراهم می آورند.

خسته شدم از بس تشکر کردم

** پس نهایتا سپاسگزارم از تمامی افرادی که علاوه بر دیگر ماه های سال ، در این ماه عزیز هم دل حضرت صاحب الزّمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) را خون می کنند. اشک آقا را جاری و قلب دشمنان اسلام و مخصوصاً شیطان رجیم را شاد می نمایند.

اما ای مردان محترم! بانوان گرامی! و  جوانان عزیز! بدانید دور نیست روزی که نتیجه اعمالمان را ببینیم.

 

«فَمَن يَعمَل مِثقالَ ذَرَّةٍ خَيراً يَرَهُ(۷)وَ مَن يَعمَل مِثقالَ ذَرَّةٍ شَرّاً يَرَهُ(۸)»

پس هر كس هموزن ذرّه‌اى كار خير انجام دهد آن را مى‌بيند(۷)

و هر كس هموزن ذرّه‌اى كار بد كرده آن را مى‌بيند(۸)

سوره زلزله

                                                           متشکرم

 

جهت جلوگیری از اشاعه فرهنگ بی بند و باری تصاویر مربوطه در ادامه مطلب قرار داده شده است

برای مشاهده تصاویر ادامه مطلب را ببینید

***********************

جهت تعجیل در فرج آقا صاحب الزّمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) صلوات

أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحُمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

ادامه نوشته

گـفتـم: بنـویسـم؟ گـفـت: نـه!

 گـفتـم: بنـویسـم؟ گـفـت: نـه!

 -          گفتم: بنویسم؟

-          گفت: نه ، صبر کن!؟

-          آخه فرصت میگذره ها ؟!

-          نه! گفتم که! عجله نکن؟!

چند ساعتی گذشت ...

-          بنویسم؟

-          نه! هنوز نه؟!

اولین بار نبود که این اتفاق می افتاد ، تقریباً روزی چند بار ...

گفت: بنویس! زود بنویس! ده برابرهم بنویس ؟!

خوشحال شدم ؛ همین که خواستم بنویسم فهمیدم با من نبود و با همکارم صحبت می کرد!

بعد مثل همیشه با صدای مهربونش گفت:

-          دیدی گفتم باید صبر کنی؟ بنده خودمه! می شناسمش! زود بر می گرده؟!

مثل همیشه یاد آیه 160 سوره انعام افتادم:

«مَن جاءَ بِالحَسَنَةِ فَلَهُ عَشرُ أمثالِها وَ مَن جاءَ بِالسَّيّئَةِ فَلا يُجزى إلا مِثلَها ...»

هر كس كار نيكى بجا آورد، ده برابر آن پاداش دارد، و هر كس كار بدى انجام دهد، جز بمانند آن، كيفر نخواهد ديد ...

شیفتم اینجا هم تموم شده بود و باید می رفتم سراغ یک انسان دیگه.

ولی کاش می تونستم به این جوون بگم که خدا چقدر دوستش داره !!!!!!!!!!!!

نمی دونم ، شاید یه روز خودش بفهمه؟!

چند ساعت گذشت ...

-          گفتم: بنویسم؟

-          گفت: نه ، صبر کن!؟

-          ...

 

                                              فرشته دست چپ

                                             معروف به کرام الکاتبین

 

 ***********************

جهت تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) صلوات

أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحُمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

ادامه نوشته

در بـرابـر جـریـان انـحرافی مـی ایستیم

 در بـرابـر جـریـان انـحرافی مـی ایستیم

 خوب شد آقا فرمودند: بصیرت!

اگه یه کم ، یاداشت های سایت ها و وبلاگهای مختلف رو نگاه کنیم می بینیم بجز اپوزیسیون تابلودار نظام ؛ همه دم از بصیرت و افزایش بصیرت می زنند. (حتماً می گید چقدر خوب؟!)

چند تا سایت می شناسید که بعد از فتنه 88 تو یه شب 180 درجه تغییر موضع دادند؟!

همه دنبال وصل کردن خودشون به رهبر هستند و برای اثبات سخنانشون نقل قول هایی (بعضاً کذب) از رهبر رو تفسیر به رای می کنند.

البته سازماندهی شدن اینگونه سایت ها و وبلاگ ها (بعضاً یک روزه) کاملاً مشخصه!

مگه آقا در بیاناتشون در جمع دانشجویان (رمضان 1431) نفرمودند:

نظرها و مواضع اينجانب صريحاً اعلام مي شود

 چرا که نه جايز و نه شايسته‎ ‎است که رهبري

 مواضع ديگري جز اين مواضع علني و صريح

 داشته باشد.

باز طرف (بخوانید نادان) یه جمله از آقا نوشته ، چند مدل برداشت کرده ، صغری و کبری چیده! چند صفحه مطلب نوشته که نهایتاً اثبات کنه کلاً جریان انحرافی وجود نداره!!!! سپاه مریضه که داره در مورد جریان انحرافی حرف می زنه!؟ ائمه جمعه فریب دشمن رو خوردن که در این مورد صحبت می کنن؟! رسانه ملی ، مجلس شورای اسلامی ، قوه قضائیه ، آیت الله مصباح یزدی ، روزنامه کیهان و... قدرت می خوان که  ضد این جریان سخن میگن؟!

به زمین و زمان بد و بیراه میگه تا حرف خودشو به کرسی بنشونه!

حتما اگه رو بدی می خوان بگن: مشایی ، نعمت الله الواسعه کشوره!!!!!!!!!!!!

آخه یکی نیست بگه برادر من! اخوی! عزیز! نادان! نفهم! بفهم!!!!!!!!!!!!

اگر جریان انحرافی رو فقط یک نفر مطرح کرده بود می گفتیم ، منحرف شده! توهم توطئه داره! فریب خورده!

اما چرا اینها اینقدر دست و پا می زنند تا سپاه ، ائمه جمعه ، علما و ... رو که دم از جریان انحرافی می زنند تخریب کنند؟

جواب خیلی راحته!

کی تونست فتنه 88 و جریانات بعد از اون رو خاتمه بده و خنثی کنه؟

احمدی نژاد؟ یا مشایی؟

نه! هیچ کدوم!

پس کی؟

قطعاً سپاه بعنوان بازوی توانای ولایت فقیه ، ائمه جمعه و علمای هوشمند ، رسانه ملی و روزنامه های عمارگون مثل کیهان و بسیاری از مردم با بصیرت عزیزمون ، با توکل به خدا و تحت رهبری امام خامنه ای عزیز (روحی فداه) تونستند فتنه رو خنثی کنند.

حالا باید از این آقایان (حیف واژه آقا برای این ها) پرسید: چی شده که مستقیماً به این ارکان حمله ور شدید؟ و چنگ و دندان نشان می دهید؟

همه بد شدند و شما خوب؟؟؟!!!! این هوای نفس نیست؟؟!!

شاید معصوم هستید و مبری از هرگونه اشتباه؟ نمی دونم شاید بعداً این ادعا رو هم بکنید؟!!!!!!!!

اما آنچه مشخصه اینه که می خوان با تضعیف نقاط قوت نظام ، فتنه های بعدی رو آغاز کنند تا به خیال خام خودشون به نظام ضربه بزنند.

(به قول پدر شوهر ستایش: اکّی)

تجربه ثابت کرده است که در جمهوری اسلامی ملاک حمایت مردم از یک حزب ، یک فرد ، یک جریان و ... تبعیت آن از ولایت مطلقه فقیه است. چنانچه هر فرد ، گروه ، حزب ، جریان و ... با ولایت مطلقه فقیه فاصله بگیرد و زاویه پیدا کند ، امت نیز همانقدر با او فاصله گرفته و زاویه پیدا می کنند.

فرقی هم نمی کنه که اون فرد احمدی نژاد باشه یا هر مسئول دیگه.

البته این مسئله نباید مورد سوء استفاده قرار بگیره و فعالیت ها و کارهای خوب نادیده گرفته بشه!

ما به یاری پروردگار ، کارهای خوب و خدمت به ملت رو تحسین می کنیم و در برابر لغزش ها و ضعف ها و جریانات انحرافی می ایستیم.

                                                      انشاء الله

                                                    یا حق

ادامه نوشته

ايـن چـه غوغاست که در دهر عيان مي بينم

میلاد امام زمان (عج) 

اين چـه غوغاست که در دهر عيان مي بينم                         زار و افـســرده دل پــيـر و جــوان مـي بـينم

هــمــه از فـتـنــه ايــام بـه تــنـگ آمـــده انــد                         خون دل قوت هـمه خـلق و جـهان مي بينم

هـر كـجـا مـي نگــرم هـر سخني مي شنوم                       صـحبت از مـهدي قائم (عج) بميان مي بينم

يارب اين مـنـجي عالم ولي عصر كـجـاسـت؟                       كـز غـمـش ســرو قـد خـلـق كمان مي بينم

يـارب ايـن كـوكـب رخـشنده توحيد كجاست؟                        كـز پـي اش ديـده صـاحـبـنـظــران مـي بينم

از فــــراق رخ زيـبــاي تــو اي مـــاه نــــهـــان                          از كــف صــبـر بـــرون تــاب و تــوان مي بينم

چـشـم عـشـاق به راه تو ببين گشت سفيد                       اشــك حـسـرت بــه رخ خـلق روان مي بينم

شـو پناهنده «حياتي» تو بـدان مــايه شـوق                        حـاجـتـت در كــف آن جــام جـهــن مي بينم

  

جهت تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) صلوات

أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحُمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

عضویت در حلقه حرم

عـضـویـت در حـلقـه حـرم

سلام به همه رفقا

بی مقدمه میرم سر اصل مطلب!

می خواهید از آخرین مطالب وبلاگ و مطالب متنوع دیگه که توی وبلاگ نیست مطلع بشید؟

فقط کافیه ایمیلتون رو توی یکی از کادر های زیر وارد کنید تا عضو حلقه حرم بشید.

یکیش برای گوگل گروپه که زیر همین مطلب قرار داره و اون یکی خبر نامه (وب گذر) که توی

دیگر امکانات وبلاگ (سمت راست - پایین - بن بست اول) گذاشته شده.

فرقی نمی کنه (البته خبرنامه راحت تره!)

فقط کافیه ایمیلتون رو وارد کنید تا عضو بشید.

منتظرتونم.

 عضویت در حلقه حرم

نشانی پست الکترونیک :
 
 

 

من ، یک جوان ، وقف سید علی

من ، یک جوان ، وقف سید علی

روز جوان

 درد دل

دقت کردید بعضی از آدم بزرگ ها وقتی به یه جوون می رسند چه شکلی می شن؟

یک نگاه عاقل اندر سفیه به آدم می کنه!!! دو سه بار سر تکون می ده !!! یه آه می کشه!!! بعد راهشو می گیره و میره.

به نظر من اگر یه لیست از فحش هایی که بلده تهیه کنه و نثار آدم کنه ، خیلی بهتره!

بعضی از این آدما یه جوری رفتار می کنند که انگار اصلاً جوون نبودند. به نظر میاد اینا چهل ساله دنیا اومدند.

فرقی هم نمی کنه که خط فکری و اعتقادی این آدم ها چه جوریه. اگر تو این دسته قرار بگیرن بالاخره یه گیری پیدا می کنن تا به جون بدن.

اگر باور ندارید جمله های زیر رو بخونید. ببینید این جمله ها براتون آشنا نیست؟

جوونم جوونای قدیم!!!!!

این درس هایی که شما می خونید که درس نیست؟؟؟؟؟!!!!!!

درس ها هم درس های قدیم ؟؟؟؟!!!!!

دهنت بوی شیر می ده !!!!

جوونای امروز خراب شدن ؟؟؟!!!

برای آینده مملکت با این حوانان نگرانم ؟؟؟؟!!!!

و ...............

من نمی دونم ، کاش می شد تو زمان سفر کرد تا دید این آقای باصطلاح مدیر امروز ، تو جوونیش چیکار می کرده؟

یادمه چند ماه پیش با یکی از همین آدم بزرگ ها صحبت می کردم ، چنان از جوان ها بد می گفت که اگر کسی جوونای ایرانی رو نمی شناخت می گفت ایران آنگولا ساکسون شده !!!!!!!

هر چی گفتم عزیز من پسر خودت ، این دانشمندان جوان ، این همه خلاقیت و نو آوری و ...

انگار نه انگار ! هیچ تأثیری نداشت.

می گن: باید از تجربه ما استفاده بشه!

می گیم: قبول ! ولی باید به جوان هم فرصت داده بشه! مگه خود شما اوایل انقلاب که جوون بودید تجربه داشتید؟ تو جنگ چند تا فرمانده ارشد زیر 30 سال داشتیم؟ شاید بهتر باشه بپرسم چند تا بالای 30 سال بود؟

می گن: نه! اون موقع مجبور بودیم.

نمی خوام سرتون رو درد بیارم ، اما اگر اون روز جوانان ما تونستند موفق بشن ، پس امروز هم می تونن.

اما انگار بعضی ها از اینکه همیشه راس قله باشند لذت می برند و پایین نمیان !!!!!!

البته با توجه به نزدیکی ایام انتخابات مجلس و بعلت رای موثر جوانان ، باز هم تعریف و تمجید های نمایندگان مردم دوست!!!!!! و عاشق جوانان!!!!!!!! دوباره شروع خواهد شد.

خدا به داد ما برسه !!!!!!

 

 حرف دل

اگر امروز بعضی از همون آدم بزرگ ها ، در مواضع قبلی شون شک کردند.

یا به هر دلیل در پیمودن مسیر انقلاب سست شدن.

من بعنوان یک جوان عاشق ولایت و میلیون ها جوان دیگر مثل من ، شکی در دلمون راه نمی دیم.

ممکنه اشتباه کنیم (که انسان ممکن الخطاست!) ولی به امید خدا و با یاری امام زمان (عج) پا پس نمی کشیم. وقتی که وارد عرصه انقلاب شدیم ، پی تمام این حرف های صد من یه غاز رو به تنمون مالیدیم.

خط فکری ، سیاسی و اعتقادی ما ، فقط همون خطیه که حضرت امام خامنه ای عزیز تعیین می کنه و بس!

می دونم نا لایقم ولی دوست دارم بگم:

من ، یک جوان ، وقف سید علی

 

 ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم                       در ره عشق جگر دار تر از صد مردیم

هر زمان بوی خمینی به سر ما افتد                         دور سید علی خامنه ای می گردیم

 

 جهت تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) صلوات

أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحُمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

 

متن کامل بیانات امام خامنه ای در جمع اساتید مهدویت

كارهاى عاميانه و جاهلانه و دور از معرفت

و غير متكى به سند و مدرك در مسئله‌ى مربوط به

 امام زمان (عجّل‌اللَّه تعالى فرجه الشّريف) زمينه را براى

مدعيان دروغين فراهم ميكند.

رهبر معظم انقلاب امروز نیز مانند همیشه در بیانات خود در جمع اساتید و فارغ‌التحصیلان تخصصی مهدویت حرکتهای مشکوک دشمنان را خنثی کردند.

همه ما مطالب متنوعی در مورد باصطلاح مستند ظهور بسیار نزدیک است شنیده ایم. خیلی ها از روی عداوت یا جهالت آن را تایید می کردند ولی سخنان امام خامنه ای عزیز مطلب را تا حد زیادی روشن می کند.

متن ذیل قسمتی از بیانات رهبر انقلاب در تاریخ ۱۸/۰۴/۱۳۹۰ است.

انشاء الله در فرصت های بعدی به تحلیل این فتنه ها خواهیم پرداخت.

بيانات مقام معظم رهبري

" ... از كارِ عالمانه و همراه با دقت در مسئله‌ى انتظار و مسئله‌ى دوران ظهور نبايد غفلت كرد. و از كارِ عاميانه و جاهلانه بشدت بايد پرهيز كرد. از جمله‌ى چيزهائى كه ميتواند يك خطر بزرگ باشد، كارهاى عاميانه و جاهلانه و دور از معرفت و غير متكى به سند و مدرك در مسئله‌ى مربوط به امام زمان (عجّل‌اللَّه تعالى فرجه الشّريف) است، كه همين زمينه را براى مدعيان دروغين فراهم ميكند. كارهاى غيرعالمانه، غيرمستند، غير متكى به منابع و مدارك معتبر، صرف تخيلات و توهمات؛ اينجور كارى مردم را از حالت انتظار حقيقى دور ميكند، زمينه را براى مدعيان دروغگو و دجال فراهم ميكند؛ از اين بايستى بشدت پرهيز كرد.
در طول تاريخ مدعيانى بودند؛ بعضى از مدعيان هم همين چيزى كه حالا اشاره كردند، يك علامتى را بر خودشان يا بر يك كسى تطبيق كردند؛ همه‌ى اينها غلط است. بعضى از اين چيزهائى كه راجع به علائم ظهور هست، قطعى نيست؛ چيزهائى است كه در روايات معتبرِ قابل استناد هم نيامده است؛ روايات ضعيف است، نميشود به آنها استناد كرد. آن مواردى هم كه قابل استناد هست، اينجور نيست كه بشود راحت تطبيق كرد. هميشه عده‌اى اين شعرهاى شاه نعمت‌اللَّه ولى را - در طول سالهاى متمادى و در موارد زيادى - بر آدمهاى مختلفى در قرون مختلف تطبيق كردند، كه بنده ديدم. گفتند بله، اينى كه گفته من فلان كس را، فلان جور مى‌بينم، اين فلان كس است؛ يك شخصى را گفته‌اند. باز در يك زمان، صد سال بعد مثلاً، يك كس ديگرى را پيدا كردند و به او تطبيق كردند! اينها غلط است، اينها كارهاى منحرف‌كننده است، كارهاى غلطانداز است. وقتى انحراف و غلط به وجود آمد، آن وقت حقيقت، مهجور خواهد شد، مشتبه خواهد شد، وسيله‌ى گمراهى اذهان مردم فراهم خواهد شد؛ لذا از كارِ عوامانه، از تسليم شدن در مقابل شايعات عاميانه بايستى بشدت پرهيز كرد. كارِ عالمانه، قوى، متكى به مدرك و سند، كه البته كار اهل فنِ اين كار است، اين هم كار هر كسى نيست، بايد اهل فن باشد، اهل حديث باشد، اهل رجال باشد، سند را بشناسد، اهل تفكر فلسفى باشد؛ بداند، حقايقى را بشناسد، آن وقت ميتواند در اين زمينه وارد ميدان شود و كار تحقيقاتى انجام دهد. اين بخش از كار را هرچه ممكن است، بيشتر بايد جدى گرفت تا راه ان‌شاءاللَّه براى مردم باز شود؛ هرچه دلها با مقوله‌ى مهدويت آشنا شود و انس پيدا كند و حضور آن بزرگوار براى ما، ما مردمى كه در دوران غيبت هستيم، محسوستر شود و بيشتر حس كنيم و رابطه بيشتر داشته باشيم، اين براى دنياى ما و براى پيشرفت ما به سمت آن اهداف بهتر خواهد بود ... "

 

جهت مطالعه متن کامل بیانات امام خامنه ای ادامه مطلب را ببینید.

ادامه نوشته

حسـین: آمـر به معـروف،ناهی از منکـر

 

حـسـین(علیه السلام)آمـر به معـروف،ناهی از منکـر

 سلام به همه دوستان و همراهان خوبم؛

میلاد امام حسین (علیه السلام) ، امام سجاد (علیه السلام) و حضرت ابالفضل العباس رو به همه تبریک می گم.

تو این ایام اکثر دوستان به زندگی نامه این ائمه هدی میپردازند.

ولی بنده حقیر از فرصت استفاده می کنم و می خوام در این مطلب به مناسبت میلاد بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر به این مقوله بپردازم.

مقوله ای که متاسفانه در جامعه ما بسیار کمرنگ شده.

امر به معروف و نهى از منكر نشانه ى وجدان بيدار، سوز و تعهّد، عشق به مكتب ، حضور در صحنه و عشق به مردم است .

امر به معروف و نهى از منكر سبب دلگرمى نيكوكاران ، كنترل خلافكاران و حافظ حقوق مظلومان است .

جامعه ى بى تفاوت و ساكت ، جامعه ى مرده و بدون رشد است . حضرت لوط به مردمى كه در برابر گناه ساكت بودند فرمود:

« اليس منكم رجل رشيد »(1)

 « آيا يك انسان رشد يافته در ميان شما نيست ؟ »

قرآن شرط بهترين امّت بودن را انجام امر به معروف و نهى از منكر مى داند:

« كنتم خير اُمّة اُخرجت للناس  …» (2)

آنگاه كه قهر خداوند بر خلافكاران نازل شود، خداوند ناهيان از منكر را نجات مى دهد:

« وانجينا الذين ينهون عن السوء » (3)

يكى از بركات نماز آن است كه انسان را از منكرات باز مى دارد:

« اِنّ الصلوة تَنهى عن الفحشاء و المنكر » (4)

آمرِ به معروف در پاداش انجام معروف شريك است.
ترك امر به معروف سبب سلطه ى اشرار مى شود.

امر به معروف و نهى از منكر وظيفه ى تمام انبيا در طول تاريخ است :

« لقد بعثنا فى كل اُمّة رسولاً ان اعبدوا اللّه و اجتَنِبوا الطاغوت » (5)

امام حسين عليه السلام درباره ى علّت قيام خود فرمودند: مگر نمى بينيد كه به حقّ عمل نمى شود و از باطل جلوگيرى نمى شود ، من بنا دارم (هر چند با شهادت و ريختن خونم باشد( امر به معروف و نهى از منكر كنم:

« انّى اُريد ان آمر بالمعروف ...»

آرى ، امر به معروف و نهى از منكر مراحلى دارد كه در بعضى مراحل بايد تا شهادت پيش رفت . چنانكه خون هاى مقدّسى در راه آن ريخته شده است:

« و يقتلون الذين يأ مرون بالقسط » (6)

توجيهات نابجا


بعضى براى سكوت خود توجيهاتى دارند و كلماتى را مى گويند از قبيل :
كار از كار گذشته است .
با يك گل بهار نمى شود.
ما و او را در يك قبر نمى گذارند.
عيسى به دين خود، موسى به دين خود.
ديگران هستند، به ما چه ربطى دارد.
در زندگى شخصى افراد دخالت ممنوع است .
نانم قطع شده و مردم از من رنجيده مى شوند.
خجالت مى كشم و با او رو دربایستى دارم .
ولى قيام امام حسين عليه السلام ثابت كرد كه با يك حركتِ خالصانه ، مى توان تاريخ را متحوّل كرد و با يك گل بهار مى شود.
ما بايد با طاغوت ها مبارزه كنيم ، زير پا و سُم اسب برويم ولى زير بار زور نرويم . سر به نيزه دهيم ولى در برابر ظلم سر خم نكنيم و نبايد تصوّر كنيم كه آثار امر به معروف و نهى از منكر فورى است ، زيرا گاهى آثار يك كلام يا قيام و حركت ، بعد از سال ها جلوه مى كند. (7)

به امید روزی که امر به معروف به نهی از منکر احیا شود.

 

                                                                انشاء الله

 

جهت تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) صلوات

أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحُمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

 پاورقی ها

***************************

 1-       آیه 78 سوره هود

2-       آیه 110 سوره آل عمران

3-       آیه 165 سوره اعراف

4-       آیه 45 سوره عنکبوت

5-       آیه 36 سوره نحل

6-       آیه 21 سوره آل عمران

7-       ده گفتار استاد محسن قرائتی

 

لذت دختران مسیحی و شراب اروپایی

لذت دختران مسیحی و شراب اروپایی

قبل از هر چیز اکیدا توصیه می کنم که متن رو کامل بخونید و اگر وقت یا حوصله ندارید ، نسخه PDF اون رو ذخیره کنید و سر فرصت کامل بخونید. قول می دم ضرر نکنید.

مشاهده نسخه pdf

 به جای مقدمه

یادم میاد یکی از دوستانم می گفت: مسلمان از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشه. می گفت اگر کسی از تاریخ عبرت بگیره ، بعیده دوباره سرش کلاه بره.

مبحث فرهنگ و تهاجم فرهنگی ، موضوع جدیدی نیست. ولی این از اهمیت موضوع کم نمی کنه. اگر چه سخن در این زمینه فراوانه ؛ ولی در این مجال قصد داریم به بررسی علل سقوط حکومت مسلمانان در اندلس یا همان اسپانیا بپردازیم ، تا با عبرت از تاریخ از همون سوراخ دوباره گزیده نشیم.

علل سقوط اندلس

اگر چه نظریات مختلفی در مورد انحطاط مسلمانان در اندلس ارائه شده است ، ولی شاید اصلی ترین این علل تهاجم فرهنگی مسیحیان باشد

...

تهاجم فرهنگی

مسیحیان اروپا توانستند طی برنامه ای طولانی مدت ، تخم رخوت ، بی اعتقادی و بی اعتنایی را در جامعه مسلمانان بپاشند و انتقام سختی از مسلمانان بگیرند. و در این راه از اختلافات میان سرداران و حاکمان مسلمان(3) نهایت بهره را بردند

...

وی به آنها توصیه می کرد که ضمن خودداری از رویارویی مستقیم با مسلمانان ، با بستن پیمان و معاهده در چند حوزه سعی کنند تا جامعه اسلامی را از درون پوک و تهی سازند. وی به آنها گفت که باید در سه چیز پیمان ببندند:

آزادی در تبلیغ دین

آزادی در آموزش مسلمانان

آزادی در تجارت با آنها

...

چهره های سرشناس مسلمانان به ویژه در روزهای یکشنبه به سوی آن اماکن می رفتند تا علاوه بر گردش ، به تماشا و لذت بردن از دختران مسیحی نیز بپردازند

...

جوانان مسلمان ، دیگر برای ارزش های دینی و اجتماعی خود ارزش قائل نبودند

...

 عشرتکده ها و مراکز عیش و نوش مملو از این جوانان بود. که برای لذت بردن از دختران مسیحی به آنجا می رفتند

...

آن ها هزاران نفر از مسلمانان را به خاک و خون کشیدند و حتی به تجاوز نوامیس مسلمانان در مقابل چشم همسران و پدران و مادرانشان پرداختند

...

برای مشاهده متن کامل ادامه مطلب را ببینید

یا نسخه pdf را مشاهده نمائید.

ادامه نوشته

رصد را به صورت زنده رصد كنيد

رصد را به صورت زنده رصد كنيد

سلام رفقا

اگر چه این مطلب کمی سخت در چارچوب وبلاگ حلقه حرم  می گنجه ! ولی با توجه به موفقیت چند باره دانشمندان ایرانی و برای اطلاع شما این پست رو قرار دادم.

علاقه مندان می توانند مسیر حرکت ماهواره "رصد" را به صورت زنده از طریق اینترنت مشاهده کنند.

فقط کافیه روی آدرس زیر کلیک کنید:

http://www.n2yo.com/?s=37675

امیدوارم از احساس غرور ملی مثل من لذت ببرید.

ادامه نوشته

ایـن روزهـا

ایـن روزهـا

این روزها خیلی ها با نام امام به جایی می رسند.

این روزها خیلی ها سنگ امام رو به سینه می زنند.

این روزها خیلی ها خودشون رو متصل به امام می کنند.

این روزها خیلی ها کارهاشون رو حافظ آثار امام می دونند.

ولی شاید کمی تلخ باشه اگر بگیم:

این روزها همون خیلی ها ، تحمل یررسی افکار امام رو ندارند.

این روزها همون خیلی ها ، طاقت شنیدن دوباره کلام امام رو ندارند.

این روزها همون خیلی ها ، احساس نیاز به تجدید بیعت با امام نمی کنند.

این روزها همون خیلی ها ، دوست ندارند یادشون بیاری که امام به همه ما فرمود:

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد!

اماما!

رهبرا!

آقاجان!

علی زمان!

خامنه ای عزیز!

سید من و مولای من!

در ایام بیست و دومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با تمام وجودم فریاد می زنم:

لـبـیـک یـا عـلـی!

مردی برای همیشه

 مردی برای همیشه

 به این متن توجه کنید:

« تصدقت شوم؛ الهى قربانت بروم، در اين مدت كه مبتلاى به جدايى از آن نور چشم عزيز و قوّت قلبم گرديدم متذكر شما هستم و صورت زيبايت در آئينه قلبم منقوش است. عزيزم اميدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ كند ... صد حيف كه محبوب عزيزم همراه نيست كه اين منظره عالى به دل بچسبد ... »

متن زیر رو هم بخونید:

« آنكه كمال- هرچه باشد- مى‏طلبد عشق به كمال مطلق دارد نه كمال ناقص. هر كمال ناقص محدود به عدم است و فطرتْ از عدمْ تنفّر دارد. طالب علم، طلب علم مطلق مى‏كند و عشق به علم مطلق دارد ... »

خوندید؟

چطور بود؟

متن اول قسمتی از یک نامه عاشقانه و متن دوم قسمتی از یک پیام عرفانیست.

می دانید نویسنده این متون چه کسانی هستند؟

پس لطفا متن سوم رو هم مطالعه کنید:

« من دولت تعيين مى‏كنم! من تو دهن اين دولت مى‏زنم! من دولت تعيين مى‏كنم! من به پشتيبانى اين ملت دولت تعيين مى‏كنم! من به واسطه اينكه ملت مرا قبول دارد ... »

متوجه شدید؟

هر سه متن توسط یک نفر بیان شده است.

شخصی که خود را در پایان نامه هایش اینگونه معرفی می کند:

روح الله الموسوی الخمینی

حالا متوجه شدید؟

متن اول مربوط است به نامه عاشقانه امام خمینی(ره) به خانم خدیجه ثقفی (همسر امام) در فروردين 1312(ذى القعده 1351) که در صفحه 2 جلد 1 صحيفه امام درج شده است.

متن دوم نیز مربوط به نامه ای اخلاقی - عرفانیست که امام خمینی (ره) در 5 خرداد 1363 به خانم فاطمه طبابایی (عروس امام) نوشته اند. این نامه در صفحه 443 جلد 18 صحیفه نور ذکر گردیده.

متن سوم هم که یکی از مشهور ترین بیانات امام در 12 بهمن 1357 در بهشت زهراست. سخنی که همه ما بارها تصاویر آن را از تلویزیون دیده ایم.

جالبه! نه؟

انسان با کمک خدا می تونه عاشقی دلباخته ، عارفی دلسوخته و رهبری دلساخته بشه.

البته سخن گفتن از طرف بنده در خصوص این شخصیت بقول خود امام از مورچه ای تخت سلیمانی خواستن است.

ولی بر اساس سخن رهبر عزیزم امام خامنه ای که فرمودند: «آنی که فهمیدید رو بگید ، سعی هم بکنید که آنچه که فهمیدید درست باشه » سعی می کنم درست بفهمم و فهمیده خودم رو بگم.

شاید یکی از هنرهای امام - با آن همه عظمت - این بود که به اندازه ذهن مخاطب سخن می گفتند.

مثلاً نامه عاشقانه بالا که برای همسر خود نوشته بودند.

یا نامه های عرفانی ایشان برای علما!

همچنین کتب ایشان مانند کتاب تفسیر سوره حمد.

همینطور سخنرانی های ساده ایشان که برای فهم عوام بیان می شد.

اگر کمی در این آثار دقت کنید متوجه عمق نظر امام و بیان ساده ایشان خواهید شد.

نمی خواهم بیشتر از فهم خودم سخنی بر قلم برانم ، ولی شاید یکی از دلایل نفوذ کلام امام ، ژرفای نگاه و سادگی کلام ایشان بود. موضوعی که در امام خامنه ای (روحی فداه) هم کاملاً مشخصه.

این روزها که مصادف با سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است ، شاید بهتر باشد نگاهی دوباره به وصیت نامه الهی سیاسی ایشان انداخته تا عشق ، عرفان ، شجاعت و خیلی از صفات دیگر امام (مخصوصا عمق بینش آن عزیز که در وصیت نامه موج می زند) را در آن ببینیم و از آن بهره مند شویم.

 

                                                                   إنشاء الله

                                                                    یا حق

دیــن یـا ادیــان؟

بسمه تعالی

حدیث هفته:

در نهان از خدا شرم کنید همچنان که در آشکار از مردم شرم دارید.

امام موسی کاظم (علیه السلام)

 جلسه پنجم:

دیــن یـا ادیــان؟

 مقدمه

در این مطلب قصد بررسی دین را داریم.

می خواهیم بدانیم آیا خداوند چند دین برای انسان ها قرار داده؟ آیا واقعاً اینگونه است؟

متن حاضر برگرفته از کتاب مقدمه ای بر جهان بینی اسلامی نوشته استاد شهید مطهری است.

(با اندکی تصرف در واژگان)

دین یا ادیان؟ ...

تفاوت شرايع آسمانی ...

دین در قرآن ...

ختم نبوت ...

نتیجه گیری ...

جهت مشاهده متن کامل ادامه مطلب را ببینید.

جهت تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) صلوات

أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحُمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

ادامه نوشته

حس مادرونه

بسمه تعالی

 حــــس مــادرونــه

حس مادرونه

 فردا روز تولد حضرت زهراست.

روز مادر!

داشتم یه مولودی در همین مورد گوش می دادم.

چندتا سئوال تو ذهنم اومد که نمی دونم باید بپرسم یا نه؟

مولودی رو قطع کردم.

نمی دونم باید سئوال هام رو از خودم بپرسم یا از مادرم؟

چرا سالگرد تولد این بانو روز مادره؟

اصلاً چند ساله که این اتفاق افتاده؟ و این روز شده روز مادر؟

سعی می کنم خودمو آروم کنم و می گم: اینها اهمیتی نداره! مهم اینه که فردا روز مادره!

ولی بازم دلم آروم نمی شه!

چرا حضرت زهرا رو مادر خودم می دونم؟

چرا وقتی دلم می شکنه صداش می کنم: مادر!

چرا مادرمو دوست دارم؟

آیا حضرت زهرا رو بخاطر مادرم دوست دارم؟ یا مادرم رو بخاطر حضرت؟

چرا خدا وقتی می خواد اهل کساء رو معرفی کنه می گه: هُمْ فاطِمَةُ وَاَبُوها وَبَعْلُها وَبَنُوها ...

چرا خدا معرفی آل عبا رو از پیغمبرش شروع نمی کنه و از مادر شروع می کنه؟

آیا کسی هست که مقام حضرت رو بدونه؟

چرا رسول الله فرموده بهشت زیر پای مادرهاست؟

خداوندا!

تو می دانی که چقدر به این بانو علاقه دارم !

چقدر به پدر ، همسر و فرزندان این بانو علاقه دارم !

دوست دارم او را مادر خود بخوانم!

ادامه مولودی رو گوش می دم ...

مداح چیزی رو می خونه که شاید جواب تمام سئوالاتم باشه:

عمریه که با یه حسه مادرونه         دلهامونو می کشونه ...

حالا می دونم که حتی مادرم رو هم بخاطر بانو دوست دارم.

به خودم جرات می دم و می گم:

مادرم تولدت مبارک!

                                                                    یا حق

 جهت تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) صلوات

أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحُمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم