یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

ای مدعی برو که مرا با تو کار نیست........

الان دوست دارم برم یه جای دورِ دورِ دور و تا نفس دارم داد بــــــــــــــــــزنم خدااااااااااااااااااااااااااااا

تـــــــــــــــــو به دادم برس.


یه رفیق داشتم  که قراربود بهش اعتمادکنم و همدیگه رو تو تهذیب نفس کمک کنیم.خیلی خوب و منطقیه.یه  پا مشاور مذهبیه.عاشقش بودم.

اما چند روزه فهمیدم اون فقط یه ریاکاره و بــــــــــــــــس.

نمی گم خودم خیلی آدمم اما دوست دارم همونطوری باشم که هستم.همونطوری نشون بدم که هستم....


خدایا پناه می برم به تو از شر انسان...


حالم بده.مرهم دل پر دردم باش خدایـــــــــــــــــا....


یــــــــــااباصالح المهدی(عج)



ای طبیب همه ....ای عشق دریاب مرا

خدا بر شانه های کوچک انسان دست گذاشت و گفت:یادت میاید تو را با دو پا
و دو بال افریده بودم؟زمین و اسمان هر دو برای تو بود.اما تو اسمان را ندیدی
راستی عزیزم,بالهایت را کجا گذاشتی؟
انسان دست بر شانه هایش گذاشت و جای خالی چیزی را احساس کرد
ان وقت رو به خدا کرد و گریست...  

 

خدایا پاهایم این روزها پرتحرک تر از بالهایم شده اند اما نه در دویدن در راه تو، که در فرار از دستان پرمحبت تو. 

چه حس بدی ست وقتی تصور می کنم کمی حتی ذره ای از من دلگیری اما نه ،مهمل می گویم من خیلی دل آزرده ات کرده ام. 

 

غــــــــفلت از یار گرفتارشدن هم دارد 

از شما دور شدن زارشدن هم دارد 

ای طبیب همه انگار دلــــــــت با ما نیست  

بـــــــدشدن حس دل آزار شــــــــدن هم دارد