یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

گفتن از شأن تو چه دشوار است یا امام النقی آقا...

شعری زیبا در وصف امام نقی(ع) ،پاسخی به شاهین ها وکرکس ها

از شاعر اهل بیت آقای داوود رحیمی



گفتن از شأن تو چه دشوار است

“اهل بیت نبوتی” آقا

“مهبط الوحی” و “معدن الرحمه”

تو تمام کرامتی آقا

عادت و خلق و خویتان احسان

“أمرُکُم رشد” و حرفتان نور است

من چه گویم که” شأنکم حقٌ ”

ذهن من از مقامتان دور است

خط به خط جامعه کبیره تویی

چه نیازی به وصف من داری؟

سلب تو نور و نسل تو نور است

فوق نوری فراتری، آری

تو ز قوم و قبیله ی آبی

و مبرّا زِ عیب و ایرادی

نامت آیینه را زِ رو برده

یا علی النقی و یا هادی

آمدی تیرگی فراری شد

قمرانه به شهر می تابی

و سیاهی تو را نمی فهمد

خارج از فهم کرم شب تابی

دشمنت هرچه گفت باکی نیست

تو نقی، پاک، مثل بارانی

چشم “شاهین” و جغد و کرکس کور

تا همیشه همای یزدانی

“متوکل” امام این قوم است

همشان مثل “معتز” و “واثِق”

با دهان قصد نورتان دارند!

نورکم حق و کلُّهم زاهِق …

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهد دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://ghorobeshalamche.blogfa.com

دیده ام، تن های بی سر را به خاک
سینه ها دیدم فراوان، چاک چاک
آسمان، در چشم یاران تنگ شد
مسجد و محراب از خون، رنگ شد
سنگ و خاک جاده با خون شسته ایم
زیر آوار، آشنایان جسته ایم
این همه بیداد، آخر بگذرد
زخم تیر و تیغ و خنجر بگذرد
شهر من! ای شهر پر آوای درد
ای نشان پایداری در نبرد!
زیر هر گامی شقایق کاشتیم
تا که این پرچم فرا افراشتیم
قلب تاریخ زمینی شهر من!
غرقه در خون این چنینی شهر من!
سوم خرداد ماه سالروز ازادی خونین شهر گرامی باد
به روز هستم و منتظر حضور پرمهر شما قدم رنجه کنید.
یا زهرا س[گل]

سلام به شما دوست بزرگوار
التماس دعا

سلمان دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://ya-lesarrat.blogfa.com

سلام بر نور، بر روشنایی، بر دهمین خورشید!

سلام بر تابناک ترین ودیعه الهی در زمین، بر مجد و شرافت، بر پاکی و عزت!


سلام دوست عزیز

نمی دونم یه ادم تا به چه حد می تونه پست و کثیف باشه که چنین اراجیفی بخونه ....

انشالله خبر مرگش رو هر چه سریع تر بشنویم

یا علی

سلام برادر خوبم
باطلند و زاهق شک نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد