یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

هادی! امامنا التقی المتقی، سلام نور دهم! امام علی‌النقی، سلام

امام هادی علیه السلام فرموده اند: «یاد کن، وقتی را که بر زمین افکنده شده ای و در مقابل اهل خود. پس در آن حال، طبیبی نیست که تو را از مردن باز دارد و دوستی نیست که در آن حال به تو نفع رساند».


یا امام النقی (ع) سلام بر شما و خاندان پاک و مطهرت


جانم فدای قطره های اشکت آن هنگام که برای ما طلب عفو وغفران می کنی...



هدایت کن ما را ای نور خدا.ای هدایتگر قلبهای خفته.

نظرات 2 + ارسال نظر
ضحی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ http://gheflat.parsiblog.com/

سلام بزرگوار.

واقعا بعد شنیدن و اطلاع بیشتر از این توهین بزرگ خیلی متاثر شدم.خدا لعنت کنه این حرومزاده رو ...

علی جعفری پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://part14.loxblog.ir

لعن الله علی القوم الظالمین من الولین الی الاخرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد