یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

شاید هرگز عاشقت نبوده ام....

این روزها همه حرف می زنند آقا

یکی از گرانی بنزین می گوید و دیگری از هزینه های  سرسام آور دیگر.کسانی هم گیر داده اند به گرمای این روزهای شرجی و مدام میگویند کی شود زمستان بیاید مثل همان روزهای سرد زمستان که گیر داده بودند کی شود تابستان بیاید.یکی منتظر خواستگار است یکی منتظر جواب خواستگاری از کسی.

و شاید خیلی ها منتظر یارانه ی نقدی هستند که اگر به حسابشان واریز نشود خیلی بد می شود.

آقا می بینی اینجا یا حرف می زنند و یا منتظرند .

اما نه از تو.نه از انتظارتو.دوست دارم با تمام وجود فریاد بزنم :آقایان خانمها ،ببخشید فقط لحظه ای صبر کنید او خواهد آمد...

ای نفس ها به فدای کف نعلین شما ! ...
اندکی تند قدم بردارید
 

 می دانم من  جز آنهایی هستم که حرف می زنم از انتظار .انتظار تو .تو که ازهمه ی دنیا مهمتری.تو که من باید برایت کاری کنم.دعایی کنم.اما فقط حرف می زنم.آقا بدون تو دلخوش کرده ام به کار.به درس.به آدمها.همینطور پیش برود بعید نیست تو را از یادم ببرند.بعید نیست...

آقـــــــــا فدات بشم نگرانتم.نگرانتم.نگــــــــرانتم.


یه نشونی از خودت به من بده

همه جاده ها رو دنبالت میام...


آقا جان دعا کن برایم. کار من تو باشی......زندگی ام تو باشی...تمام هستیم تو باشی....


دعا کن نامم  برایت آشنا باشد.  غریبه ای  نباشم از یاد رفته.آقا فدای نگاهت...



این دل اگر کم است بگو سر بیاورم

یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم

خیلی خلاصه عرض کنم " دوست دارمت "

دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم

نظرات 3 + ارسال نظر
حرفهای من سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام دوست عزیز ممنون از حضور پرمهرتون هرجور مایلید لینک کنید شما هم وب زیبایی دارین

شاهد پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ http://ghorobeshalamche.blogfa.com

بر عالمیان رحمت بی حد آمد

زیبا گهر رسول امجد آمد

تبریک به شیعیان اهل عالم

چون فاطمه دختر محمد آمد

ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد . . .
سلام
به روزم و منتظر شما
یا زهرا س

سجاداحمدی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ http://shamime-entezar313.blogfa.com/

سلام
ممنونم که وبه وبلاگ من امدید خیلی خوشحال شدم کهم یخواهد وب من رو جزء پیوند ها ی خود قرار دهی من را با نام شمیم انتظار لینک کنید من هم شما رو لینک میکنم منتظر حضور دوباره ی شما هستم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد