یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

تو بگو که بخشیدی منو...

دامن مکش به ناز که هجران کشیده ام

نازم بکش که ناز رقیبان کشیده ام

شاید چو یوسفم بنوازد عزیز مصر

پاداش ذلتی که به زندان کشیده ام

آقا آقا آقا سلام.سلـــــــــام

فدات بشم.فدای تنهاییهات بشم.فدات بشم تو می دونی که دارم اشک می ریزم و

می نویسم.کاش بخونیش.کاش بغض گلومو با یه دعا باز کنی.


از سیل اشک شوق دو چشمم معاف دار

کز این دو چشمه آب فراوان کشیده ام


جانا سری به دوشم و دستی به دل گذار

آخر غمت به دوش دل و جان کشیده ام


می نویسم برای مردی که چهارگوشه ی قلبش شکسته است.

چقدر جالبه کسی برای این مرد مینویسه که خودشم دستی برآتش دلشکستگی این آقای غریب داره.

آخ آقا...دربه دری منو ببین وازم بگذر.بذار یه بار دیگه عاشق تو بودن رو تجربه کنم.

کی درد دل منو می دونه جز تو.کی مثه تو برام دلسوزی میکنه.کی مثه تو برام دعا میکنه.

کاش میشد همین لحظه یه فریاد بلند بزنم و بگم آقـــــــــــا منو ببخشــــــــ

تو نبودی سرگشته و حیران میشدم اما عجیب حالا که هستی هم سرگشته و بی سروسامان هستم..اما این سرگشتگی کجا و اون حیرانی کجا.

من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم

(آقافدات بشم)پیدا نمی شدی تو،شاید که مرده بودم.....شاید که مرده بودم

آقا باورم کن. دعام کن.با تو بودن رو دوست دارم.با تو بودن...

نظرات 4 + ارسال نظر
آرامش چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.booyebaran19.blogfa.com

سلام
دوست عزیز شما هم وب زیبایی دارین
برام مایه ی افتخاره که لینکم کنین
لطفا بفرمایین که من شما رو با چه اسمی لینک کنم؟
بهترین دوست کسی است که ما را به یاد خدا بیندازد

یا علی

تا وصال یار چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ق.ظ http://vesale.mihanblog.com

اشکمون رو در اوردی

ضحی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام.

دلتون خدایی باشه انشاالله ..

باران چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://rainsecret.blogfa.com

انالله و انا الیه راجعون
10 اردیبهشت 1391
عروج ملکوتی یکی دیگر از شیر زنان عرصه مجاهدت و ایثار،
مادری مومنه و پرهیزگار "خانم فاطمه احمدی "
مادر سردار شهید یوسف بردستانی و شهید حیدر بردستانی
موجب تأثر و تألم فراوان ما شد.
آن مرحومه از شیرزنانی بود که با تربیت راستین و علوی فرزندانش آنان را با عرصه جهاد حسینی و مقاومت فاطمی آشنا ساخت و در دامان پاک خود فرزندانی را تربیت کرد که نماد مظلومیت و مقاومت شدند. یقیناً روح پاک این بانوی متقی در جوار رحمت الهی با فرزندانش محشور خواهد بود.
ولهم جنات تجری من تحت الانهار خالدین فیها
برای شادی روح ایشان و فرزندان شهیدش فاتحه و صلوات بفرستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد