یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

شنیدم کسی میگفت...

می گفت این روزها در بحرین وقتی در خانه ی مجاهدی رامی زنند ، وقتی در باز می شود عده ایی از این نامسلمانهای جاه طلب به جستجوی دختران وزنان جوان خانه می گردند...

عده ایی هم با اسلحه قران را هدف می گیرند....



این قاصم الشوکه المعتدین....

کجایی ای درهم شکننده ی شکوه مستکبرین

بیا که دلهایمان تشنه جرعه ایی دیدار است



نظرات 2 + ارسال نظر
بنیامین سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ http://nosubmit.blogfa.com


وبلاگ " خروش ملت" در راستای اعتراض به سانسور و به حاشیه رفتن نظرات صریح رهبر انقلاب و نیز دفاع در مقابل حملات ناجوانمردانه به دولت ولایتمدار راه اندازی شد. " ولایتمداری عجیب رسانه های خبری در سال جهاد اقتصادی" مطلب جدید این وبلاگه. آینده از آن حزب اللهی ها است.

صادق سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://eivontala.blogfa.com

به امید پیروزی شیعیان...

سلام...
غرق نور است و طلا....
و من...
مـ نـ تـ ظ ر . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد