یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

دیروز هم نیامد

این شعرها برای من "آقا" نمی شود...

شب با چراغ عاریه فردا نمی شود......

همه ی عمر نشستم به انتظار آمدنت

می خواستم ببینمت اما نمی شود...

مولای تنهای من برایم دعا کن،از آن دعاهای کریمانه ات کم معجزه ندیده ام...

نمیدانم به کدام سو در حرکتم کاش به سوی تو باشم کاش...

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://eivontala.blogfa.com

این شعر برای من اقا نمیشود...
کار خودته؟ خیلی خوب بود...خیلی
راستی...
سلام.خوبی ایا؟...
عطر عطش وبلاگم رو پر کرده...
تشریف بیارید استنشاق کنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد