یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

چند روز مونده تـــــا محرم؟؟؟

وضو در فرات نماز در کربلا یاران شتاب کنید که زمین نه جای ماندن، که گذرگاه است... گذر از نفس به سوی رضوان حق. هیچ شنیده ای که کسی در گذرگاه رحل اقامت بیفکند؟


و مرگ نیز در اینجا همان همه به تو نزدیک است که در کربلا... و کدام انیسی از مرگ شایسته تر؟

که اگر دهر بخواهد با کسی وفا کند و او را از مرگ معاف دارد، حسین که از من و تو شایسته تر است. الرحیل الرحیل یاران شتاب کنید.

گفته اند که نماز عشق دو رکعت است و وضوی آن ساخته نمیشود مگر به خون.

حدیث کربلا، حدیث عشق است

و حکایت معشوق عاشق کشی که همه رازهای عالم را به بهای خون گرمی که در کربلا ریخته شد بر عشاق خویش آشکار نمود.


دلـــــــــــم برای شروع محــــــــــــــرم پر می زنه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد