یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

رمز ارتباط با یار

در حدیث شریفی از امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف  آمده است: «آنچه باعث تأخیر افتادن دیدار ما با شیعیان ما می‌شود، اعمال ناشایست آنهاست. پس باید هر یک از شیعیان از اعمالی که باعث ناراحتی ما می‌شود دوری کنند».

علاوه بر آن توصیه بزرگان اخلاق، برای تحصیل رضایت حضرت ولی عصر(عج)، دایر مدار ترک گناه است.


حضرت آیت‌الله بهجت رحمه الله علیه  می‌فرمود: «ترک واجبات و ارتکاب محرمات حجاب و نقاب دیدار ما از امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  است»(۶)

و در جواب این‌که چگونه می‌توان رابطه خویش را با اهل‌بیت(علیهم السلام) و محضر صاحب العصر(عج) تقویت کنیم، فرمود: «اطاعت و فرمان برداری از خدا بعد از شناخت او.»(۷)

همچنین مرحوم آیت‌الله حسن صافی اصفهانی(ره) می‌فرمود: «کسی که واقعاً در مسیر تقوا [ترک گناه] قرار بگیرد، محال است که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  به او علاقه نداشته باشد و با او ارتباط برقرار نکند، [این امر] حتمی و قطعی است.»(۸)

شکی نیست که رابطه با امام عصر(عج) و رضایت حضرتش و حتی تشریف به محضر ملکوتی ایشان را فقط باید در ترک گناه جست‌وجو کرد.


در پشیمانی خود غوطه ورم
با کلنجار دلم میلرزم...
راه پیموده، ولی... لغزش این جاده ی خیس
چه هراسی به تنم می ساید


حالا آقا خودمونیم برای منی که در گرداب نفسانیات افتاده ام راهی هست که مورد عنایتت قرار بگیرم؟.

آقا جون هرچند که با گریه می نویسم خودم رو حد دیدار و نگاه نازنینت نمی بینم ،(چیزی که مخصوص با اراده هاست مخصوص یکرنگها،)اما ازت دعا میخام که از مهربانیت نسبت به گنهکارهای پشیمون زیاد شنیدم.آقا دعام کن فقط لحظه ای با وفا.


نظرات 2 + ارسال نظر
سلمان یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ق.ظ http://ya-lesarrat.blogfa.com

وقتی میگیم خدا کند که بیایی شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید . . .

التماس دعای شدید

یا زهرا

غریب چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

مولای من! در میان شیعیان شما دلهایی است که مشتاق شما هستند میان این دلها شما غریب نیستی آقا... دلهایی هستند که شمارا طرد نکرده اند... دلهایی است که از شما روگردان نیستند... دلهایی هست که صدای "هل من ناصر ینصرنی" شما را درک می کنند. آقا جان! همه این دلها در روز جمعه زانوی غم به بغل می گیرند و "این بقیه الله" را ندبه می کنند...! یا مولا! شما غریب نیستی بعضی ازاین دلها غریب اند...! مولای من! تورا از خودت خواستن شیرینی مناجات من است. گل نرگس! خسته ام از این هیاهوها، به کدامین جمعه پناه ببرم؟!![گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد