یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

ای گل نرگس مدد


 گویند وقتی ظهور می کنی دین جدید می آوری از خدا می خواهم اگر زنده بودم آنقدر جاهل و متعصب نباشم که به خاطر دین تازه ات خودم، تو را باور نکنم.
از دست غیبت تو شکایت نمی کنم
تا نیست غیبتی نبود لذت حضور
حافظ شکایت از غم هجران چه می کنی
در هجر وصل باشد و در ظلمت است نور

نظرات 3 + ارسال نظر
ضحی چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ http://gheflat.parsiblog.com/

سلام همسنگر.خداقوت

سال نو شما هم مبارک.تشکر از لطف شما

انشاالله سالی پر از موفقیت براتون باشه.و فرج مولامون انشاالله

التماس دعا

ممنونم همچنین برای شما.

سلمان پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ق.ظ http://ya-lesarrat.blogfa.com

ای تدبیرکننده روز و شب، ای تغییردهنده حال ها! یاری مان کن تا با سلاح عشق و صداقت و ایمان، به بهترین حال ها دست یابیم. وقتی غبار تیرگی و کینه را از روح و جانمان تکانده باشیم، در دل های آفتابی مان هفت سین سلام و سادگی گسترده خواهد بود.

و من در انتظار بهاری بزرگ ترم؛ بهاری که سالمان را فقط یک فصلی نمی کند؛ «چهار فصلمان بهار می شود»

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و نصر ...

التماس دعا

لطف کردی اخوی.التماس دعا

سوسن دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://sussan18.blogfa.com

میگن همیشه لحظات انتظار قشنگتر از لحظه وصاله . اما مطمئنم در این مورد درست نیست . میدونم که شیرینی و حلاوت این وصال با هیچ لحظه انتظاری قابل مقایسه نیست.
سلام . وب زیبا و پر باری داری .
دلنوشته های شما بسیار دلنشینن. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد