یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

تمام شد تمام ...

تمام شد تمام ...

کم کم سفره ی ماه محرم وصفر برچیده میشه.مثه سالهای قبل باز هم من موندم و یه دنیا پشیمونی.آخه چرا؟؟؟ لعنت به این همه غفلت .لعنت.باز هم نتونستم کاری کنم.نتونستم قدمی جلوتر برم.نتونستم رها کنم خودمو روحداقل برای این دو ماه.و همینطور می گذره. بقیه ی عمرم مثه باد.

عقده هام باقیه.هنوز می خوام گریه کنم.هنوز روضه دلم می خواد.هنوز اونقدر گناه دارم که براشون عذر نخواستم.

هنوز میخوام از غم بی دستی عباس فریاد بزنم.هنوز می خوام از حسین(ع) بین همه ی عاشقاش منم خودمو نشون بدم.برای غصه های زینب ،برای غربت آل عشق هنوز می خوام روضه برم.گریه کنم.سینه امو محکم بکوبم.اما انگار ....

حالا فقط باید تنهاییهامو با اسم تو  پر کنم.تا سال دیگه باز محرم منو بطلبی.

امسال می خاستم طوری عزادارت بشم که ببریم کربلا اما انگار...

دلتنگ می شوم به خدا بر محرمت
خرده مگیریم زچه ماتم گرفته ام
***
ای روضه خوان ادامه بده اشک و آه را
شعر وداع نه ..... شور محرم گرفته ام

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.valayateeshgh.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا بود
مرسی که سر زدی

خوش اومدی برادر خوبم

سعید چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ http://negahemaa.blogfa.com

وبلاگت جالبه و حاکی از سوز دلته آقا منصور.باید بچه هیئتی باشی که اینطور حرف بزنی.هنوز نتونستم لباس مشکیمو در بیارم یعنی دلم نمیاد.راست گفتی عقده ها هنوز باقیه و باید هر روز برای ارباب گریه کرد چون کل یوم عاشوراست

سلام بزرگوار.لطف کردی سرزدی

غریب چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ http://jannesaran.blogfa.com

مشکی از تن به در آرید ربیع آمده است
خــــم ابـرو بـگـشاییـد ربیـع آمـده است
مژده آن ختم رسل دادکه آیدبه بهشت
هرکه بر من خبر آردکه ربیع آمده است

پیامبر(ص) فرمود : هر کس پایان صفر را خبر دهد من بهشت رابه او مژده خواهم داد
عزاداری شما در ایام حزن واندوه آل الله مقبول و فرراسیدن ماه ربیع الاول و ماه شادی اهل بیت مبارکباد[گل]

سلام بردار بزرگوارم
منت گذاشتی

منتظر چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ http://montzer2012.blogfa.com/

تا کنون زیاد در مورد حجاب بانوان صحبت و موشکافی شده است . مدت ها بر سر بد حجابی زنان مقاله ها نوشته اند ، اما به یک مسئله کم توجه کرده ایم و کمتر در مورد آن دقت و آن نوع نگاه مردان است .

سلام خیرمقدم

ضحی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

کل یوم عاشورا..کل عرض کربلا

محرم و صفر تموم نشده ..

سلام دوست عزیز
البته که کل یوم عاشورا و کل ارض کرب وبلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد