یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو هستــــی

مرد جوان مسیحی که مربی شنا و دارنده چندین مدال المپیک بود ، به خدا اعتقادی نداشت.
 او چیزهایی را که درباره خدا و مذهب می شنید مسخره میکرد.
شبی مرد جوان به استخر سرپوشیده آموزشگاهش رفت. چراغ خاموش بود ولی ماه روشن بود و همین برای شنا کافی بود.
مرد جوان به بالاترین نقطه تخته شنا رفت و دستانش را باز کرد تا درون استخر شیرجه برود.
ناگهان، سایه بدنش را همچون صلیبی روی دیوار مشاهده کرد.
 احساس عجیبی تمام وجودش را فرا گرفت.
 از پله ها پایین آمد و به سمت کلید برق رفت و چراغ را روشن کرد.

آب استخر برای تعمیر خالی شده بود!


عید قربان عید سرسپردگی به خالـــــــــق هستـــــی مبارک


نظرات 6 + ارسال نظر
غریب چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

چو ذره ام سفر آفتاب در پیش است
سحر نیامده پا در رکاب خواهم شد
برای رسیدن به کربلا یک مرز بیشتر نیست ، از خود که گذشتی به کربلا رسیده ای...
آن روز که از خود گذشتی مسافر کربلایی و آن روز که به خود رسیدی زائر کربلا...
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
سلام بزرگوار
برای یه خداحافظی شیرین خدمت رسیدم به وبم میای بدرقم کنی؟
منتظرحضور سبزتان هستم.
اللهم الرزقنا زیارة قبرالحسین(ع)

منتظر چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://montzer2012.blogfa.com/

امام حسین (ع) : آن کس در صله رحم بهتر است که نسبت به خویشاوندانی که با او قطع رابطه کرده اند، دلجویی و صله رحم نماید.
إن أوصل الناس من وصل من قطعه .
بحار الانوار، ج 78، ص 121

ابوعمار چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://ya-lesarrat.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدین برادر.

انشالله خداوند توفیق بندگی روز افزون رو به ما عطا کنه

التماس دعا

م پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://mostajabi.blogfa.com

قشنگ بود...

نوید (مدیر وبلاگ) جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.handwritten-success.blogsky.com

آقا جدا از مطلب جالبی که نوشتی میخوام بگم که واقعا تیتر و عنوان وبلاگت فوق العادست و هروقت میبینمش یه حس خوبی به من دست میده !

یقین دارم او خواهد آمد ..
الهم عجل لولیک الفرج

مستجابی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ

ان شالله که خداوند همه ما را در خیل یاران آقا قرار بده

من الله توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد