یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یا ضامن آهو رضا(ع)

مگذار مرا دراین هیاهو، آقا                     تنها وغریب وسربه زانو آقا

ای کاش ضمانت دلم را بکنی                 تکرار قشنگ بچه آهو....آقا



عــــــــــــــــــیدتان مبــــــــــــــارک

نظرات 3 + ارسال نظر
ضحی شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://gheflat.parsiblog.com/

سلام بزرگوار..

عیدتون مبارک..دعابفرمایید به حال دل ما ..

غریب چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

پروردگارا

یاری ام ده ، تا بدون اینکه از ایمان افراد بپرسم

و بدون اینکه بدردم بخورند، همدل و همدردشان باشم .

زیرا در سودای هر انسانی ” روح تو ” خانه گزیده . . .

سلام دوست عزیز
بامطلب(پندهای حکمت آمیز...)به روزم.
منتظر حضور سبز ونظرات سازنده شما در خیمه غریبم هستم.
اللهم عجل لولیک الفرج[گل]

شاهد جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ http://ghorobeshalamche.blogfa.com

سلام علیکم همسنگر
خوبین؟
با زندگی به سردار به روز هستم و منتظر حضور سبزتون
یا زهرا س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد