یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

شب که از راه می رسد آقا جان دلم برای غربتتان تنگ می شود.

و چه عجیب است که این غربت را زمانی که درکوچه های محزون مدینه گام بر می داشتم هم حس کردم.

حالا آقا این من گم کرده دلدار ،به دنبال نشانی می گردم.نشانی برای بیشتر عاشق شدن.

آقا برایت بگویم که اینجا پا روی دلی می گذارند که بخواهد برای شما بتپد.

اینجا آقا هوا بدجور گرفته و فقط نسیمی از سوی نائب برحقت دل و جانمان را می نوازد.هر چند که همین نائب بر حقت راهم کم آزار نمی دهند.

آقا جان مرا نمی آزارد طعنه های بد دینان،اما دروغ چرا ،به تنگ آمدم از دویدن های بی ثمر.از رفتن و نرسیدن.آقا ترحمی به این بینوا فراموشتان نشود.

آقای خوب و تنهای ما برای این کودکان تشنه تر از کودکان سومالی دعا بفرمایید بهر جرعه ایی دیدار.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام رفیق روزهای خوب دانشگاه.
سری به منم بزن.کم پیداشدی.هنوزم مثل اون روزا خوب می نویسی

هدایت شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

رهرو آن نیست که گه تند وگهی خسته رود
رهرو آنست که آهسته وپیوسته رود

منتظر شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://montzer2012.blogfa.com/

جز تو کسی نیامده آقا، سر قرار

انگار بی تو نیست کسی، غرق انتظار

این جمعه هم گذشت و تو مثل همیشه باز

در انتظار خویش نشستی به انتظار

محمد یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://valayateeshgh.blogfa.com

سلام دوسته عزیز..

حالت خوبه؟

خیلی وبلاگ قشنگی داری... متنهای زیبایی بود...

من شما رو لینک کردم... شما هم اگه دوست دارین منو به نام پایگاه ولایت عشق سراج الله لینک کنین..

راستی خوشحال میشم شما هم سری به من بزنین...

یا علی..[قلب][گل]

ضحی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام بزرگوار.

ممنونم از شما.

در جوار امام رئوف دعاگویتان خواهم بود.حلال بفرمایید.

التماس دعا.یا علی(ع)

منتظر پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ق.ظ http://montzer2012.blogfa.com/

دلم تنگ است این شب ها یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را زاحساسم تومی دانی

شدم از درد وتنهایی گلی پژمرده و غمگین

بیا مهدی که دردم را تو می دانی

سلام منتظر
خیلی زیبا بود

العبد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ق.ظ http://www.residan.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
در تهران مرد پینه دوزی بود به نام آقا سید کریم که اکثر علمای اهل معنا معتقد بودند گاهی حضرت بقیة الله الاعظم علیه السلام به مغازه محقر او تشریف می برند و با او می نشینند و هم صحبت می شوند!...........

به روزم تشریف بیاورید[گل]

منتظر شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://montzer2012.blogfa.com/

گفت: حاج آقا! من شنیده ام اگر انسان در نماز متوجه شود که کسی در حال دزدیدن کفش اوست می تواند نماز را بشکند و برود کفشش را بگیرد؛ درست است حاج آقا؟!

شیخ گفت: درست است آقا.
نمازی که در آن حواست به کفشت است، اصلاً باید شکست!
چه نمازها که خواندیم و حواسمان فقط به کفشهایی بود که او داده بود ...

[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد