یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

روزی هزار بار دلت را شکسته ام....
بی خود به انتظار وصالت نشسته ام
هر باراین تویی که رسیدی و در زدی

هربار این منم که در خانه بسته ام

هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی

هم عهدخویش هم دلتان را شکسته ام


آقا بی خیال این همه بدی من،،،،با من مدارا کن.برمیگردم.

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

فدای تو.زیبا بود

ضحی سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام.لطف شماست..

واقعا آ اگه این مدارا کردن های نبود چیکار میخواستیم بکنیم !؟ :(

مهرداد چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام آقا منصور گل و گلاب
داداش حساب کتاب ما چیشد؟؟/
وبلاگت قشنگه.
به امید ظهور حضرت یار

شما تحویلگیرتون خاموشه

شاهد چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.ghorobeshalamche.blogfa.com

سلام همسنگر
میلاد امام غریب مبارک
با مطلبی با همین مناسبت به روزم و منتظر حضور سبزتون
یا زهرا س

شاهد چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.ghorobeshalamche.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوبین؟
ببخشین یه گله ای داشتم
معنی تبادل لینک اینه که بهم سر بزنیم
من هر دفعه دعوتتون میکنم اما....
اگه غروب شلمچه رو لایق نمیدونین بهم اطلاع بدین منتظرم
یا زهرا س

غریب یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

ای کاش حرم بودم و مهمان تو بودم
مهمان تو و سفره احسان تو بودم
یک عمر گذشت و سر و سامان نگرفتم
ای کاش فقط بی‏سر و سامان تو بودم
تا چشم گشودم به دلم مهر تو افتاد
زآن روز چو آهوی بیابان تو بودم
طوفان عجیبی است غم عاشقی تو
چون موج اسیر تو و طوفان تو بودم
ای گنبد تو عشق ، من خسته دل ای کاش
چون کفتر پر بسته ایوان تو بودم
یک پنجره فولاد دلم تنگ تو آقاست
ای کاش ز زوار خراسان تو بودم

میلاد آقا و مولا،ولی نعمت ما،عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،شمس الشموس،انیس النفوس،السلطان ابا الحسن، حضرت رضاعلیه آلاف التحیه والثناءمبارک باد.[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد