یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

منکر مهدی(عج) منکر رسول خدا صلی الله علیه و آله


در روایات متعددی که از ائمه اطهار علیهم السلام به ما رسیده، بشارت ظهور حضرت مهدی(عج) داده شده است. در این روایات تأکید شده که مؤمنان باید همواره بر آیین خود استوار بوده و به وجود آن حضرت ایمان داشته باشند. امام صادق علیه السلام فرموده اند: «هر کس به تمام امامان اقرار کند، ولی وجود مهدی را منکر شود، مانند کسی است که به همه پیامبران عقیده داشته باشد، ولی پیامبری حضرت محمد صلی الله علیه و آله را انکار کند».

آه سوگند میـــــــــــــــخورم ای دل
عاقبت او ظهور خواهــــــد کرد

نظرات 5 + ارسال نظر
منتظر شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://montzer2012.blogfa.com/

کاش می شد که خدا اجازه ظهورت می داد کاش می شد که در این دیار غربت ومیان موج غمها به سکوت سرد وسنگین رخصت خاتمه می دادی


یا رب المهدی بحق المهدی اشف صدر المهدی بظهور الحجت

غریب یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://jannesaran.blogfa.com

زیباترین شروع:بسم الله زیباترین دین:اسلام
زیباترین خانه:کعبه زیباترین استاد:امام صادق(ع)
زیباترین عمو:حضرت ابوالفضل(ع) زیباترین غنچه:حضرت علی اصغر(ع)
زیباترین سرانجام:شهادت زیباترین لباس:احرام
زیباترین ندا:فطرت زیباترین دوست:کتاب
زیباترین روز:جمعه زیباترین بیابان:عرفات
زیباترین میعاد:معاد زیباترین کلام:لااله الاالله
زیباترین آواز:اذان زیباترین شهید:امام حسین(ع)
زیباترین بنا:حضرت ابراهیم زیباترین پرچم دار:حضرت عباس
زیباترین پیرمرد:حبیب ابن مظاهر زیباترین آواره:سلمان
زیباترین شب:قدر زیباترین خاک:تربت
زیباترین رحمت:باران زیباترین کلمه:محبت
زیباترین لحظه:پیروزی زیباترین سوره:حمد
زیباترین سلسله:انبیاء زیباترین بانگ:تکبیر
زیباترین پارسا:حضرت علی(ع) زیباترین زندانی:امام موسی بن جعفر
زیباترین صابر:حضرت ایوب زیباترین مهاجر:هاجر
زیباترین عمل:عبادت زیباترین چشمه:زمزم
زیباترین نیکی:نیکی به پدرومادر زیباترین عهد:وفا
زیباترین ناله:نیایش زیباترین جنگ:جنگ با نفس
زیباترین انسان:پیامبر (ص) زیباترین ستون:دین
زیباترین مادر:حضرت فاطمه(س) زیباترین منتقم:حضرت مهدی(عج)
زیباترین سخن گو:حضرت زینب زیباترین قربانی:حضرت اسماعیل
زیباترین کوشش:فی سبیل الله زیباترین سنگ:حجرالاسود
زیباترین آغوش:آغوش مادر زیباترین سرمایه:زمان
زیباترین زمین:کربلا زیباترین ابزار:قلم
زیباترین شعار:صلوات برمحمد وآل محمد(ص)
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

ضحی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://gheflat.parsiblog.com/

آه سوگند میـــــــــــــــخورم ای دل
عاقبت او ظهور خواهــــــد کرد

....الهی...

غریب سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

ای کاش حرم بودم و مهمان تو بودم
مهمان تو و سفره احسان تو بودم
یک عمر گذشت و سر و سامان نگرفتم
ای کاش فقط بی‏سر و سامان تو بودم
تا چشم گشودم به دلم مهر تو افتاد
زآن روز چو آهوی بیابان تو بودم
طوفان عجیبی است غم عاشقی تو
چون موج اسیر تو و طوفان تو بودم
ای گنبد تو عشق ، من خسته دل ای کاش
چون کفتر پر بسته ایوان تو بودم
یک پنجره فولاد دلم تنگ تو آقاست
ای کاش ز زوار خراسان تو بودم

سلام دوست عزیز
ضمن تبریک ولادت باسعادت امام رضا(ع)،بامطلبی جدید به روزم.
منتظر حضورسبز ونظرات سازنده شمادر خیمه غریبم هستم.
اللهم عجل لولیک الفرج[گل]

خ ـم چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://mostajabi.blogfa.com

فرض کن حضرت مهدی(عج) به تو مهمان گردد...

ظاهرت هست چنانیکه خجالت نکشی؟

باطنت هست پسندیده صاحب نظری؟

خانه ات لایق او هست که مهمان گردد؟

لقمه ات درخور او هست که نزدش ببری؟

پول بی شبهه و سالم ز همه دارائیت ،

داری آنقدر که یک هدیه برایش بخری؟

حاضری گوشی همراه تو را چک بکند؟

باچنین شرط که در حافظه دستی نبری؟ ......................

واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران؟

میتوان گفت تو را شیعه اثنی عشری؟!

میتوان گفت تو را ......

.
.
.

شیعه اثنی عشری .... ؟!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ما که در جوابش فقط شرمندگی داشتیم ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد