یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

اللهم ردکل غریب: الهی این غریب و گمشده در غربت غریب نفس را به اشراق هدایت به وادی نور باز گردان.

در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود         از گوشه ای برون آی ای کوکب هدایت.


اللهم فک کل اسیر: الهی این اسیر قفس تنگ هوا و هوس و این اسیر دست و پا بسته در کنج نفس، این وامانده در ارض فرش و جا مانده از قافله عرش را آزاد گردان و به عنقای عقل باز رسان.

محمد جعفر جامه بزرگی

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
قسمت "اللهم غیر سوء حالنا بحسن حالک" رو من خیلی دوست دارم!

العبد پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.residan.blogfa.com

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

تا گنج غمت در دل ویرانه مقیم است

همواره مرا کنج خرابات مقام است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد