یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

امروز مادر چندتا بچه یتیم اومده بود محل کارمون.زن  محترمی به نظر می رسید .یه راست رفت سراغ حاج آقای صاحب کارگاه. حاجی به سردی جواب سلامش رو داد و زن بی مقدمه، آهسته شروع  کرد به گفتن.

بخدا چندوقته این بچه یتیما رنگ گوشت رو ندیدن و....

حاج آقا شنید .به گوش ماهم رسید.حاج آقا آه سردی کشید اما نه از غم بچه یتیما. حاج آقا سری تکون داد اما نه از تاسف بر بی تفاوتی و بی خبری از حال اونا. هزار تومن یعنی ده هزار ریال از تو جیب مبارک در اورد و گفت:منم اندازه وسعم همینه ...!

من، حالم گرفت.یه نگاهی به حاج آقا،یه نگاهی به جیباش،و یه نگاهی به دفتر دستک جلوی روم.

زن با تشکرو دعا داشت می رفت بیرون که صداش کردم و گفتم ....


پاورقی:

1-پاره وقت اونجا کار میکنم شاید دیگه نرم.

2-نمیدونم چندتا بچه یتیم تومحل ما چند وقته رنگ گوشت رو ندیدن.

3-حال و هوام بارونیه.

4-ای آنکه دستت می رسد کاری بکن        پیش ازآن کز تو نیاید هیچ کار

5-شنیدم شماره حساب 99999 برای کمک به مردم سومالیه.

نظرات 5 + ارسال نظر
غریب چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ http://jannesaran.blogfa.com

سحری دربرم ای دولت بیداربیا
سربالین من ای یاروفاداربیا
زغم هجرتو افتاده به جانم شرری
نظری کن به من خسته وبیماربیا
زفراق رخت ای یوسف کنعانی من
همچون یعقوب شدم طالب دیداربیا
سر وجانم به فدای قدمت مهدی جان
نظری کن به من دلشده ای یاربیا

دوست عزیز سلام

طاعات وعبادات قبول درگه حق

بامطلب (دیدار یار غایب ...)به روزم.

منتظر حضورسبز ونظرات سازنده شما درخیمه غریبم هستم.

در این شبهای سراسر نور من روسیاه رو ازدعای خیرتان بی نصیب نذارید

اللهم عجل لولیک الفرج[گل]

سلام رفیق
محتاجیم به دعا

منتظر پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://montzer2012.blogfa.com/

خدا به قلب کوچکم وسعت ده تا بتوانم بزرگیت را درک کنم و در دریای بزرگی و پاکی

و مهربانی تو قرق شوم و به بالهایم توانی ده تا بتوانم به سوی تو پرواز کنم تو که آشنا ترین آشنایی

.

منتظری تنها پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://montazeritanha.blogfa.com

و چقدر راحت از کنار همه ی اینا عبور میکنیماز کنار کسایی که نمیدونیم آخرین باری که رنگ غذا رو دیدند کی بود و چیزی که اسمش رو گذاشتند غذا چی بودده...
راستی من نفهمیدم چرا دیگه نمیرید سر کارتون

سلام منتظر
آخه تحمل کردن چنینی آدمایی برام سخته.تموم شد نمیرم دیگه.

منتظری تنها جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ http://montazeritanha.blogfa.com

سلام همسنگر
سنگر خلیج فارس داره خالی میشه
بشتابید به کمک
فقط یه رای نیازه...
حتما به وبلاگم سر بزنید.قبلش هم برید به این ادرسpersianorarabiangulf.com
دیر بجنبید خلیجمون رو ازمون گرفتند...
بشتابید
التماس دعا
یاحق

العبد جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.residan.blogfa.com

همتی کز پا نشستم یا علی........ مانده ام برگیر دستم یا علی

تا به دیدار تو چشمم باز شد........ از جهان دل بر تو بستم یا علی

من نوانم چیستم یا کیستم......... از تو هستم هر چه هستم یا علی

خواجگی کن، عهد مشکن گرچه من.....عهد خود با تو شکستم یا علی

بر عطای توست چشمم کز خطا..........تیر فرصت شد ز شستم یا علی

خلق اگر دل بر گدایان بسته اند .........من گدای شه پرستم یا علی

پایمردی کن ز لطفم دست گیر............«نیر» بی پا و دستم یا علی

به روزم سری به ما بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد