یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

الان ششمین ساله ...

الان ششمین سالیه که نیست و یادش جای سایه ی پرمهرش رو گرفته.

کسی که تا بود، گرمی و صفای کنار او بودن به تمام دنیا می ارزید و بعد از رفتنش هیچ چیز و هیچکس نتونست نبودنش رو جبران کنه.هنوز یادمه همیشه سفارشمون می کرد به خوش اخلاقی و نماز اول وقت. اگر اشتباه نکنم دلیل محبوبیتش بین فامیل و دوستان هم همین بود. اون پدرم بود.یکی از بهترین پدرهای دنیا.که ای کاش تا بود بیشتر قدرشو میدونستیم.بهترین یادگاری پدرم عشق و علاقه ی عجیبی بود که به مولا علی (ع) داشت و هر وقت اسم مولا رو می شنید اشک در چشمش حلقه می زد.شاید به همین دلیل توی یه ماه رمضون دلگیر ازما جدا شد.

این روزها که فضای دل بیشتر معطر به یاد و نام مولای مظلوممون علی (ع) هست،بد جور دلتنگشم.همین.

نظرات 4 + ارسال نظر
منتظر یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://montzer2012.blogfa.com/

سلام
منو با اسم منتظران مهدی لینک کنید
و بگین به چه اسمی لینکتون کنم

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
ازدست دادن پدر خیلی سخته
چندسال پیش خدا پدرمو ازم گرفت و زود برش گردوند

کاملاً حستونو درک میکنم
نبود پدر خیلی سخته مخصوصاً برای یک مرد!

انشالله که روحشون قرین رحمت حق باشه
فاتحه ای نثارشون کردم

خداژناه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://h-haram.blogfa.com

سلام
می بخشید که دیر اومدم
امیدوارم تو این ماه عزیز بنده رو هم از دعای خیرت محروم نکنی
ضمناً با مطلب " گـفتـم: بنـویسـم؟ گـفـت: نـه! " بروزم
خوشحال می شم نظرتو در موردش بدونم
التماس دعا

سید مهدی موسوی دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.s-moosavi.com

سلام طاعات و عبادات قبول
در کربلای معلی دعاگوی شما و خانواده محترمتان هستم

مردم عراق صدام را دوست ندارند اما آنها امام خمینی(ره) را دوست دارند، وقتی پای صحبت های آنها می نشینی از عشق به امام می گویند و از مردانگی اش، خیلی از اقوام آنها به خاطر امتناع از جنگ با ایرانیان کشته و یا زندانی شده اند.
امام فرمود صدام رفتنی است، صدام رفت.. اما خمینی جاودانه تاریخ ماند....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد