یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

بشتابید فقط چند روز مانده....

کمتر از چند روزمانده به آغاز مهمونی و پایان ماه زیبای شعبان.

انشاءالله که رفقای عزیز کلی برنامه ریختن برای بهره بردن از ماه رمضون.

گفتم بد نیس یه یادآوری کنم شعبان داره تموم میشه !

اول از همه به خودم میگم (که روسیاه تراز همه ام)

کاش برنامه ایی بریزیم که بیشتر ازاین روزای باقیمونده استفاده کنیم.


1*هفتادمرتبه ذکر روزانه ی اَسْتغْفرُاللّهَ الذى لا اِلهَ اِلاّ هوَ الرَّحمنُ الرَّحیمُ الحىُّ الْقیوُمُ وَ اَتوبُ اِلیْه


2*صدقه


3*ذکر شریف "لا اِلهَ اِلا اللّهُ وَلانَعبدُ اِلاّ اِیاهُ مخْلصینَ لهُ الدّینَ وَ لوُ کرِهَ المشْرِکون" هزارمرتبه


4*خواندن دو رکعت نماز در هر پنجشنبه ماه شعبان که در هر رکعت بعد ازحمد صد مرتبه توحید و بعد از سلام صدبار صلوات خوانده می شود.(روایت است در هر پنجشنبه ماه شعبان آسمان را زینت می بندد و ملائک حوائج شعبانیون رو مسئلت میکنند)


5*روزه


6*صلوات بر محمد و آل محمد + و عجل فرجهم


در وادی تسلیم و ضا چون و چرا نیست
بیمار غمش را به جز از درد دوا نیست
دوری مکن از حضرت معبود که معبود
نزدیک بقدریست که محتاج صدا نیست
جمعی ز وصالش نشناسند سر از پا
بی پا و سری در خور هر بی سر و پا نیست...

نظرات 3 + ارسال نظر
خداپناه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http://h-haram.blogfa.com

سلام
ممنون که سر می زنید
انشاء الله با بهره بردن از روزهای باقی مانده ماه شعبان
به استقبال ماه رمضان بریم
یادآوری خوبی بود
ممنون
موفق باشی
یا حق

شاهد دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ http://ghorobeshalamche.blogfa.com

سلام همسنگر
ممنونم از حضورتون
مطلبتونم عالی مثل همیشه
تو ارشیو وبلاگم تو فروردین ازشون مطلب هست
یا زهرا س

علی جعفری دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.part14.loxblog.com

سلام.آره شعبان داره میگذره و معلوم نیست ما ازخودمون گذشته باشیم خدا کنه ما از خودمون بگذریم تا لایق میهمانی صاحب خانه بشیم .انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد