یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

تبریک

 روایت شده از حضرت ابو جعفر امام جواد علیه السلام که فرمود همانا در رجب شبى است که بهتر است از آنچه که میتابد برآن آفتاب و آن شب بیست و هفتم رجب است که در صبح آن پیغمبرخدا صَلَّى اللَّهِ عَلِیهِ وَاله به رسالت مبعوث گردید و بدرستى که از براى عامل در آن شب از شیعه ما اجر عمل شصت سال است


عیدتون مبارک رفقا



نظرات 2 + ارسال نظر
تا وصال یار پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ http://vesale.mihanblog.com

سلام یه
توهم لینک بیسی.
چاکرتم دربست.
همشهری.
آجرکم الله

عیدت مبارک
ما بیشتر

شاهد پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ http://ghorobeshalamche.blogfa.com



قسمتی از وصیت نامه شهید:

((ما این لباس سبز را برای پایبندی
انقلاب پوشیده ایم و باید با خونمان سرخ گردد.))
سلام همسنگر .با مطلبی درباره شهید علی هاشمی به روز هستم و منتظر نظرات سازنده شما.

یا زهرا س

و من الله توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد